Hulp bij je webhostingpakket of domeinnaam?

Handleidingen, tips, premium diensten of vraag één van onze experts.

Waarom werken mijn inloggegevens niet?

Er zijn meerdere antwoorden op deze vraag. Controleer daarom de onderstaande punten.

  • Mogelijk gebruik je de verkeerde gebruikersnaam. Deze moet bestaan uit 'deb', gevolgd door je klantnummer en eventueel nog gevolgd door een suffix.
  • Je wachtwoord is incorrect. Controleer je wachtwoord: de O en 0 en de I, l en 1 zijn vaak moeilijk uit elkaar te houden. Kopieer desnoods het wachtwoord uit de e-mail die je van ons hebt ontvangen (let erop dat je eventuele spaties/tabs niet mee kopieert).
  • Je browser ondersteunt geen cookies of heeft deze uitgeschakeld staan. Probeer een andere browser of schakel cookies in.
  • Het kan zijn dat je domein afgesloten is. In dat geval zou er op je website een melding moeten staan en heb je een e-mail van ons ontvangen. Heb je die niet gehad, mail dan naar support@antagonist.nl. Je kunt ook de status in Mijn Antagonist bekijken; hier kun je vaak ook de reden van afsluiting terugvinden (veelvoorkomende redenen zijn bandbreedteverbruik en gemiste verlengingen).
  • Je kunt proberen om je wachtwoord van DirectAdmin te resetten via Mijn Antagonist.
  • Als je je domein net hebt verhuisd, dan is het mogelijk dat de DirectAdmin-pagina nog naar je oude webhost verwijst. Je kunt dan het adres van de server gebruiken om op DirectAdmin te komen.

Het serveradres staat ook in de e-mail met de inloggegevens. Ben je deze kwijtgeraakt, achterhaal dan eerst op welke server je zit. Vervolgens voer je de onderstaande URL in je adresbalk met op de plaats van 'XX' het nummer van jouw server. 

https://sXX.webhostingserver.nl:2223

 
Geen cookies