Wij gaan door tot jij 100% tevreden bent

De technische experts van onze bekroonde klantenservice staan voor je klaar!

Wat wordt er door Support ondersteund?

Support biedt ondersteuning voor de diensten die we aanbieden: webhosting, domeinnamen en SSL-certificaten. We kunnen geen ondersteuning bieden voor software en diensten van derden of het bouwen van websites. Wel helpen we je in dat geval natuurlijk graag een stap in de goede richting.

Ondersteunde vragen

Aan vragen die binnen onze ondersteuning vallen, kun je bijvoorbeeld aan de onderstaande onderwerpen denken.

  • Vragen over Installatron
  • Wijzigen van DNS-records
  • Overdragen van producten
  • Vragen over bestellingen en upgrades
  • Wijzigen van klant- of WHOIS-gegevens
  • Algemene vragen over het hostingpakket
  • Resetten of verwijderen van een hostingpakket

Handig om te benoemen

Neem je met Support contact op, dan is het handig om het juiste kanaal te kiezen. Benoem ook je klantgegevens, zoals je deb-nummer of domeinnaam. Dat zorgt ervoor dat je meteen op één lijn zit en snel de juiste oplossing krijgt.

  • Wat deed je?
  • Wat verwachtte je dat er zou gebeuren?
  • Wat gebeurde er in plaats daarvan?
  • Wat heb je al gedaan?
  • Anders nog iets?

Hoe snel mag je reactie verwachten?

Stel je een vraag per mail op een werkdag voor 17:00 uur, dan ontvang je binnen 4 uur antwoord. Vaak veel sneller. Spoed, zoals een onbereikbare website? Tijdens openingstijden ontvang je dan uiterlijk binnen 30 minuten reactie.

 

Sterren Domeinnaam: 5 sterren uit 4.703 reviews

320.000+ domeinnamen geregistreerd.
Bij de beste dienstverleners van 2019 in de MT1000.

Geen cookies