Hulp bij je webhostingpakket of domeinnaam?

Handleidingen, tips, premium diensten of vraag één van onze experts.

Hoe kan ik mijn producten verlengen?

Bij ons kun je op twee manieren verlengen. Je kunt voor handmatig verlengen kiezen, waarbij je zelf je producten verlengt. Je kunt ook voor automatisch verlengen kiezen, waarbij wij je producten automatischvoor je verlengen. Je kunt op deze pagina meer informatie over automatisch verlengen vinden.

Verlengen via de herinneringsmail

Acht tot negen weken voor producten gaan vervallen, ontvang je een e-mail die jou de mogelijkheid geeft zelf aan te geven welke van deze producten je wilt verlengen. Het verlengen op basis van de herinneringsmail gaat als volgt:

1. Klik op link in de ontvangen e-mail.

2. Selecteer de producten die verlengd moeten worden en klik op 'Verlengen'.

Selecteer de producten die verlengd moeten worden en klik op 'Verlengen'.

Ter attentie
Zijn bij de allerlaatste herinnering de producten nog niet verlengd en heb je een mobiel nummer in Mijn Antagonist ingevuld, dan ontvang je ook een verlengherinnering per SMS.

Zelf op ieder moment verlengen

Wil je zelf al op een eerder moment verlengen, bijvoorbeeld omdat je op vakantie gaat, dan kan dat ook. Merk op dat je altijd verlengt voor de periode na de huidige verloopdatum. Er gaat dus geen looptijd verloren.

1. Log in op Mijn Antagonist.

2. Klik in het menu op 'Producten'.

Klik in Mijn Antagonist in het menu op 'Producten'.

3. Selecteer de producten die je wilt verlengen en klik op 'Verlengen'.

Selecteer de producten die je wilt verlengen en klik op 'Verlengen'.

4. Selecteer de periode waarvoor je de producten wilt verlengen en klik op 'Afrekenen'.

Gerelateerde vragen

 
Geen cookies