Hulp bij je webhostingpakket of domeinnaam?

Makkelijke handleidingen, nuttige pagina's en Premium Support — of vraag onze experts.

 

Hoe verleng ik mijn producten?

Bij ons kun je op twee manieren verlengen. Je kunt kiezen voor 'handmatig verlengen', waarbij je zelf je producten verlengt. Je kunt ook voor 'automatisch verlengen' kiezen, waarbij wij je producten voor je verlengen. Je kunt op deze pagina meer informatie vinden over automatisch verlengen.

Verlengen naar aanleiding van de herinneringsmail

Acht tot negen weken voor producten gaan vervallen, ontvang je een e-mail die jou de mogelijkheid geeft zelf aan te geven welke van deze producten je wilt verlengen.

Zijn bij de allerlaatste herinnering de producten nog niet verlengd en heb je een mobiel nummer ingevuld in Mijn Antagonist, dan ontvang je ook een SMS met betrekking tot het verlengen.

Het verlengen op basis van de herinneringsmail gaat als volgt:

  1. Klik op link in de ontvangen e-mail.
  2. Selecteer de producten die verlengd moeten worden en klik op 'Verlengen'.

Zelf op ieder moment verlengen

Wil je zelf al op een eerder moment verlengen, bijvoorbeeld omdat je op vakantie gaat, dan kan dat ook.

  1. Klik in het menu op 'Producten'.



  2. Selecteer de producten die je wilt verlengen en druk op 'Verlengen'.



  3. Selecteer de periode waarvoor je de producten wilt verlengen en druk op 'Afrekenen'.