Terugblik 2022: een jaar vol verbetering!

De feestdagen zijn in zicht en 2023 nadert! In een jaar gebeurt veel. Soms vergeet je daardoor waar je allemaal aan hebt gewerkt. Rond deze tijd blikken we daarom graag altijd even terug. Wat kwam erbij, verbeterde of speelde zich af? Bekijk al het moois waar we als hecht team voor jou aan hebben gewerkt!

Terugblik 2022: een jaar vol vooruitgang!

2022 in vogelvlucht

Als klant van Antagonist verdien je de beste ervaring. Elk jaar opnieuw steken we daarom veel tijd en energie in verbeteringen. Zo waarborgen we de hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Bekijk het jaar in vogelvlucht en lees verder!

Infographic: 2022 in vogelvlucht!

Natuurlijk is dit slechts een samenvatting. Zowel voor als achter de schermen gebeurde er veel meer. Ayoub voegde zich bij onze ontwikkelaars en Merel bracht orde op zaken. Ook kwamen zowel Jochem als Daniël erbij op Support en werden daar flinke stappen gemaakt.

Support professionaliseert verder

Support zet zich elke dag in voor hulp waar je daadwerkelijk wat aan hebt. We gebruiken hiervoor diverse tools, waaronder een ticketsysteem. Daar komen e-mails binnen als tickets en die beantwoorden we zo snel mogelijk. Zo reageren we op werkdagen tijdens openingstijden op spoedvragen binnen een half uur!

Nu zijn we na jaren trouwe dienst onlangs overgestapt op een nieuw systeem. Onze ondersteuning verloopt hoofdzakelijk via e-mail. Je begrijpt daarom vast dat het best wat voeten in de aarde had. Immers sleutel je aan iets wat draait als een geoliede machine. Goed voorbereiden dus, want je e-mails ook maar even niet kunnen beantwoorden is onacceptabel. Natuurlijk wilden we deze overstap niet voor niets…

Naadloos met elkaar verweven

Met het nieuwe systeem is alles veel beter verweven met elkaar. Zo kunnen we naadloos schakelen tussen helpen per e-mail, live chat en social media. Het systeem praat daarnaast netjes met ons klantenpaneel, waardoor supporters razendsnel de juiste gegevens voor zich hebben. Aanvullend kunnen we beter feedback meten en daar meteen wat mee doen. Onze teamleider Support gaf daarom onlangs nog een kijkje in de keuken hoe onze smileyfeedback werkt.

Onze smileyscore in 2022

Over smileys gesproken, die deelden jullie dit jaar weer flink uit! 96,8% van alle tickets werd beoordeeld met een positieve smiley. Een mooie stap ten opzichte van de 95,8% vorig jaar. Onze Support-NPS steeg hiermee van 88,3 in 2021 naar 90,0 in 2022 en bleef consistent hoog.

Vernieuwde help

In oktober niets van deze systeemwisseling gemerkt? Mooi, dat was precies de bedoeling! Waar je hopelijk wel wat van hebt gemerkt, is onze vernieuwde help. Ook dit werd mogelijk door het nieuwe systeem. Met een fris uiterlijk, een veel snellere zoekfunctie en betere categorisatie heb je altijd de juiste kennis binnen handbereik. Naast geschreven uitleg, vind je nu ook handige instructievideo’s in onze belangrijkste handleidingen.

Terugblik 2022: overstap op een nieuw ticketsyteem!

Nieuwe premium diensten erbij

Zoek je hulp die verdergaat dan wat we standaard ondersteunen? Onze premium diensten bieden dan uitkomst. In november kwamen daar twee nieuwe services bij: PHP wijzigen en PHP gereed. De scripttaal PHP vormt de basis voor veelgebruikte website-systemen, zoals WordPress. Met elke nieuwe versie wordt PHP stabieler, sneller en veiliger. Dit bijhouden is dus belangrijk. Vind je het spannend om de PHP-versie aan te passen en geef je dit liever uit handen? Met deze diensten regelen wij dit voor je!

Meer nieuws en tips…

  • Werk aan je online succes | Online zijn en daar je aanwezigheid versterken blijft belangrijk – deze tips helpen je op weg.
  • Voorkom olifantenpaadjes op je website | Ontdek hoe je de navigatie op je website overzichtelijk houdt, zodat bezoekers blijven plakken.
  • Meer stijl met CSS-animaties | Een van onze ontwikkelaars vertelt hoe je met CSS-animaties je website tot leven brengt.
  • WordPress onderhouden | Bekijk waarom je regelmatig de bezem door je website wilt halen en houd alles snel en schoon.
  • WordPress optimaliseren | In een drieluik zetten we uiteen hoe je jouw WordPress-website in kaart brengt, ordent en verder optimaliseert.
  • WP Rocket instellen | Check hoe je de plugin WP Rocket inzet om je website sneller te maken.
  • Javascript-frameworks gebruiken | Leer hoe je een website maakt met het populaire Vue.js en Nuxt.
  • Dark mode voor webmail | Bekijk hoe je gebruikmaakt van de donkere modus voor onze webmail.
  • Monitoring van servers | Sysops beschrijft hoe we onze servers monitoren met Zabbix en updates uitrollen met Ansible.

In de schijnwerpers

Afgelopen jaar blogden we niet alleen zelf, maar werd er ook over ons geschreven. Hieronder vind je een aantal highlights waar we trots op zijn!

Opnieuw in de MT1000

Ook in 2022 noemden vele zakelijke beslissers Antagonist als beste webhoster. Hierdoor staan we voor het vierde jaar op rij in de MT1000 – de lijst van de 1.000 meest gewaardeerde dienstverleners. Het is heel mooi om te zien dat Antagonist zich opnieuw (tussen de groten) keurig staande weet te houden. We stegen zelfs 71 plekken naar positie 327 en in de categorie Hosting bereikten we de top 3. Een mooie prestatie waar ons kleine, hechte team erg dankbaar voor is!

Antagonist steeg in 2022 71 plekken in de MT000!

5 uit 5 sterren op Start24.nl

Start24 beoordeelde het afgelopen jaar tientallen hostingproviders. Antagonist gaven ze een perfecte score. Volgens de auteur staan we daarmee aan de top van de hostingindustrie. Een mooier compliment konden we niet wensen!

Terugblik 2022: 5 uit 5 op Start24.nl!

Snelheidstest van Webhosters.nl

Webhosters.nl is één van de bekendere onafhankelijke beoordelingswebsites. Naast reviews vind je er ook blogs en onderzoeken. Zo namen ze ook dit jaar de snelheid van allerlei webhosters onder de loep. Conclusie? Met een positie in de top 5 en supersnelle laadtijden zit je bij Antagonist uitstekend – zowel voor als na optimalisatie! Bekijk de uitgebreide resultaten.

Terugblik 2022: snelheidstest van Webhosters.nl.

Niet eens, maar altijd

Kwalitatieve webhosting krijg je niet door eens wat te doen. Dit vereist altijd inzet, iedere dag van de week. Iedereen van ons team is nodig. Zo monitort Systeembeheer onze servers 24 uur per dag, houden ze software op de servers nauwkeurig bij en minimaliseren ze de kans op downtime. Alles om te zorgen dat jouw website altijd online blijft. Zonder dit ingrediënt kan Support niet doen wat ze doen, dus daar zijn we ze heel dankbaar voor. Onze systeembeheerders kregen in ruil dan ook nieuw speelgoed afgelopen jaar… Zes nieuwe EPYC-servers kwamen erbij!

Net zo essentieel is ons team van ontwikkelaars. Zij werken hoofdzakelijk aan Mijn Antagonist. Voor jou is het voornamelijk een klantenpaneel. Echter, achter de schermen is dit het kloppende hart van onze organisatie. Ons eigen ontworpen back-end heeft een uitgebreid takensysteem die onze automatisering tekent. Dankzij jouw input en die van medewerkers staat Mijn Antagonist nooit stil – van visuele verbeteringen tot technische tweaks. Niet zo gek dat hier in een jaar flink wat aan gebeurt. Zo kwamen er in 2022 alleen al 61.771 regels code bij en waren er zo’n 100 releases!

Bedankt dat je kiest voor Antagonist!

We zien 2023 vol vertrouwen tegemoet. Wederom richten we ons op kwaliteit, veiligheid en service. Zo waarborgen we onze continuïteit en uptime. Alles om je nog beter en op maat van dienst te zijn. Daar zetten we ons onverminderd voor in. Namens het hele team fijne feestdagen gewenst! Op naar een mooi nieuw jaar.

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, Twitter, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel App Tweet Mail Deel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *