Sam, de nieuwe aanwinst voor Support!

Onlangs ben ik begonnen bij Antagonist. Als je recentelijk contact gehad hebt met Support, kan het zijn dat ik je vraag heb beantwoord. Tijd dat ik mij daarom even voorstel!

Sam, de nieuwe aanwinst voor Support!

Net als een deel van mijn collega’s, ben ik al van kinds af aan bezig met het bestuderen, aanpassen en repareren van apparatuur. Niet alleen computers, maar ook bijvoorbeeld de spaarpot van de toenmalige Postbank of een VHS bandrecorder. Ik wilde graag begrijpen hoe het werkte!

Liefde voor techniek en muziek 

Na jaren klussen en knutselen, ben ik de uitdaging gaan zoeken bij geluidstechniek in de evenementenwereld. Ook daar ging het gebruik van computers een steeds grotere rol spelen. Denk aan digitale geluidstafels die via complexe infrastructuur signalen uitwisselen met audio, video, worldclock en netwerkverbindingen. Ervoor zorgen dat deze constructie tijdens een event geen enkele keer onderbroken wordt, is waar ik mijn energie uit haal.

De afgelopen jaren ben ik onder andere Basic Grooves van een eigen sound- en techsupport gaan voorzien. Een secuur werkje, want elke misser heeft direct invloed op de ervaring van bezoekers. Het is ieder evenement weer een mooie uitdaging om alles vlekkeloos te laten verlopen. Van grote tot kleine shows en van Atak tot Freshtival: the show must go on.

Join The A-Team!

Op zoek naar een leuke uitdagende baan en benieuwd naar wat Antagonist je kan bieden? Neem eens een kijkje bij onze vacatures.

Vacatures bekijken →

Supporter bij Antagonist 

Op wat digitale activiteiten na, ligt de evenementenbranche nu grotendeels stil. Zo ben ik met een aantal omwegen bij Antagonist terechtgekomen. Ik vind het leuk om anderen te kunnen helpen, dus werken op Support sprak mij aan. Daar beantwoord ik graag al je vragen die met webhosting en domeinnamen te maken hebben. Zelf ben ik ook wekelijks bezig met mijn eigen website. Opbouwen, afbreken en weer opnieuw beginnen. Zo leer ik beetje bij beetje meer over hoe onze hosting in elkaar steekt en hoe ik je daarmee kan helpen.

Antagonist heeft een vooruitstrevend product, heldere afspraken en biedt uitgebreide ondersteuning. Ik vind het tof om te werken voor een bedrijf dat niet alleen mooie beloftes maakt, maar ze ook écht nakomt. Ook vind ik support via e-mail een fijne manier van werken. Vragen over specifieke onderwerpen komen zo direct bij de beste persoon terecht die ze kan beantwoorden. Mocht je ooit contact met ons opnemen, wellicht tot dan!

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, Twitter, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel App Tweet Mail Deel

2 thoughts on “Sam, de nieuwe aanwinst voor Support!

  1. Hector op zei:

    Dag Sam,
    Ik maak al 10 jaar gebruik van Antagonist maar nog nooit van support, dat zal in de toekomst wel veranderen nu ik mijn website volledig aan het updaten ben (het zijn maar 400pagina’s 🙂 ) dus wellicht tot later.

    • Erg leuk om te lezen dat je al tien jaar klant bent, Hector! Hopelijk verloopt het updaten van je website soepel. Anders staan wij natuurlijk voor je klaar. Veel succes!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *