We plaatsen een cookie voor Google Analytics om onze website te verbeteren

Met een cookie kun je advertenties personaliseren. Wij hanteren echter de strikte regels van de Autoriteit Persoonsgegevens. Surfgedrag houden we niet bij en we achtervolgen je ook niet met reclame.

Ruimere openingstijden en razendsnelle ondersteuning via de chat!

Onlangs schreef ik over het testen van onze ruimere openingstijden. Goed nieuws: deze proef is geslaagd! Daarom mag ik dan ook met trots presenteren dat onze Supportdesk vanaf vandaag langer open is. Dit is echter niet het enige goede nieuws. Vanaf nu leveren we officieel ook ondersteuning via de chat! Lees hier alles over de verbeteringen.

Ruimere openingstijden en support via de chat!

Dit is een blog uit 2017
Voor de huidige openingstijden kun je kijken op deze pagina.

Ruimere openingstijden

Een belangrijk voordeel van de ruimere openingstijden is dat vooral de reactietijd doordeweeks in de avonduren er flink op vooruit gaat. De exacte tijden check je in het overzicht hieronder. We hopen in ieder geval dat jullie er allemaal erg blij mee zijn!

  • Maandag t/m donderdag:
    • 9.00 – 21.00 uur
  • Vrijdag: 
    • 9.00 – 17.30 uur
    • 22.00 – 22.30 uur
  • Weekend en feestdagen:
    • 9.00 – 9.30 uur
    • 13.00 – 14.00 uur
    • 19.00 – 19.30 uur

Vragen die op werkdagen voor 17.00 uur binnenkomen, krijgen dezelfde dag antwoord. Bij spoed, zoals een onbereikbare website, helpen we je direct. Binnen uiterlijk één uur heb je reactie, vaak veel sneller. Minder dringende vragen zoeken we graag eerst voor je uit. We willen het immers in één keer goed oplossen. Ook dan heb je vlug antwoord, uiterlijk binnen vier uur.

De kortere shifts op vrijdagavond en in het weekend zijn bedoeld voor het beantwoorden van spoedvragen. Als bijvoorbeeld je website of e-mail niet werkt en je neemt in het weekend contact met ons op, dan helpen we je zo snel mogelijk. Stel je een administratieve vraag die minder haast heeft, dan kun je de maandag hierop een reactie verwachten.

Ondersteuning via de chat

De oplettende klant heeft vast gemerkt dat we tijdens acties de chat al gebruikten om klanten direct verder te helpen. Denk aan het beantwoorden van vragen om te helpen bij de keuze voor een hostingpakket, domeinnaam of SSL-certificaat. Vanaf nu is de chat standaard aan om je verder te helpen met korte vragen. Hoe werkt het precies?

Snel ondersteuning via de chat!

De chat is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur actief. Je start de chat via de pop-up rechts onderin, te vinden op bijna alle pagina’s van antagonist.nl en Mijn Antagonist. Is er niemand beschikbaar, bijvoorbeeld buiten kantooruren of als er teveel gelijktijdige chats zijn, dan kun je alsnog je vraag stellen. Je ontvangt vervolgens zo snel mogelijk antwoord per e-mail.

Dit kanaal is bedoeld voor korte vragen. Als de vragen technisch complex zijn of veel tijd vergen om uit te zoeken, dan kan de Supporter kiezen om je door te sturen naar de reguliere support via de e-mail. Via deze weg kan diegene die gespecialiseerd is in het onderwerp van jouw vraag zich hierin verdiepen en direct met de juiste oplossing komen.

En, telefonische support?

Het is voor ons een bewuste keuze dat we geen telefonische helpdesk hebben. Er is dus geen telefoonnummer dat je kunt bellen. Al onze hulp verloopt via e-mail, live chat, social media en handleidingen. Je vraagt je wellicht af waarom. Graag licht ik je onze keuze daarom toe.

Geen wachtmuziek of onnodig doorverbinden

Nou, hoofdzakelijk omdat e-mail zich heeft bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven. Het zorgt ervoor dat wij jou kunnen garanderen dat je altijd verzekerd bent van het beste antwoord, gegeven door de juiste persoon. Zonder dat je tussentijds wordt vermoeid met het welbekende wachtmuziekje.

De frustratie van wachtmuziek en het opnieuw uitleggen van je probleem

Aan de hand van jouw vraag kunnen wij goed beoordelen wie bij ons de meest geschikte persoon is om jouw vraag te beantwoorden. Dit voorkomt dat jij, zoals bij veel callcenters het geval is, steeds wordt doorverbonden met iemand anders en dus telkens je vraag opnieuw moet stellen.

Direct de juiste prioriteit

Dankzij onze e-mailsupport is het ook mogelijk om beter prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over het aanpassen van je administratieve gegevens is immers minder spoedeisend dan een vraag over een website die acuut in de problemen zit.

Direct het juiste antwoord per mail!

Een ander groot voordeel, zowel van onze e-mail als chat, is dat we je ook meteen handleidingen kunnen toesturen, die uitgebreid en stap voor stap uitleggen hoe jij je probleem kunt oplossen. Deze kun je op een later moment ook weer terugvinden in je mailbox, mocht je willen opzoeken wat het antwoord ook alweer was.

Komen we er niet uit?

We begrijpen dat er uitzonderingen zijn. Er kunnen zich soms nu eenmaal situaties voordoen, waarbij telefonisch contact gewoon prettiger is. Hoewel we het altijd eerst per e-mail proberen op te lossen, houden we dit besef in ons achterhoofd. Komen we er echt niet uit of schatten wij in dat mailen niet snel genoeg de juiste oplossing biedt, dan kunnen we besluiten je te bellen.

Telefonische hulp in geval van uitzonderingen

De toekomst

Voor op de langere termijn willen we graag bekijken of we nog ruimere openingstijden kunnen garanderen en of we de chat in de avond en weekenden beschikbaar kunnen maken. Voor nu volgen er eerst drukke maanden op Support, waarbij de focus vol ligt op het zo snel en goed mogelijk helpen van onze klanten.

Aan het einde van dit jaar gaan we kijken welke structurele verbeteringen we volgend jaar vanuit Support gaan aanpakken. Als jij daar een goed idee over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag! Laat in dat geval gerust een reactie achter of stuur je feedback naar support@antagonist.nl.

Premium Support

Ben je op zoek naar uitgebreide ondersteuning bij de verhuizing van je website en e-mail? Of wil je bijvoorbeeld je hoofddomein wijzigen, maar doe je dat liever niet zelf? Neem gerust eens een kijkje bij onze premium diensten! Dat scheelt je tijd en je weet zeker dat het zorgvuldig gebeurt.

Meer ondersteuning →

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel dit blog
Marjolein Schuring
Marjolein Schuring

Marjolein is Projectmanager bij Antagonist. Ze is een kei in plannen en het motiveren van collega’s, zodat een zo goed mogelijke dienstverlening wordt verstrekt. Met een sterk en gemotiveerd team kan de klant namelijk het beste worden geholpen.

Artikelen: 18

2 reacties

  1. Een goededag,

    Ik had een vraag met betrekking tot de abonnementen, is er een mogelijkheid om tijdens het afgesloten contract te wisselen tussen de abonnementen?
    Want ik weet nog niet of ik per direct meerdere websites zou willen bouwen ik wil namelijk leren starten met 1 website en daarna misschien door bouwen naar meerdere sites.

    M.v.g. Chantal de Haan

    • Hi Chantal,

      Leuk om te horen dat je graag aan de slag wilt!

      Een upgrade kan op ieder moment, een downgrade gaat per einde looptijd. Zo kun je dus met het Slim-pakket beginnen om te leren starten met één website. Wil je tussentijds meer websites bouwen, dan kun je via Mijn Antagonist eenvoudig upgraden naar het Plus- of Pro-pakket.

      Heb je verder vragen, stuur ons dan gerust even een e-mail. We helpen je graag op weg!

      Met vriendelijke groet,

      Het Antagonist-team

Reacties zijn gesloten.

Sterren Webhosting: 5 sterren uit 5.830 reviews

60.000+ webhostingpakketten actief
Bij de beste webhosters in MT1000 en Emerce 100