We plaatsen een cookie voor Google Analytics om onze website te verbeteren

Met een cookie kun je advertenties personaliseren. Wij hanteren echter de strikte regels van de Autoriteit Persoonsgegevens. Surfgedrag houden we niet bij en we achtervolgen je ook niet met reclame.

Onder de loep bij WebsitePlanet!

Onlangs werden we benaderd door WebsitePlanet. Deze toonaangevende website richt zich op webgerelateerde tools en diensten. Met zo’n 600.000 bezoekers per maand wereldwijd is het geen kleine speler. We waren dan ook blij verrast toen ze vertelden dat ze een uitgebreide review over ons hadden geschreven. Mooier zelfs, volgens hen behoorden we tot de top drie beste providers van Nederland! Onze nieuwsgierigheid was gewekt…

Onder de loep bij WebsitePlanet!

WebsitePlanet liet ons weten dat ze een aantal Nederlandse hostingproviders hadden getest op gebruiksgemak, prestaties, klantenservice en prijs. Na het horen van dit nieuws, waren we natuurlijk razendbenieuwd hoe wij het precies hadden gedaan. We zijn zelfkritisch en luisteren graag naar feedback. Waren er misschien onderdelen, waarvan zij vonden dat het beter kon… En voor jou belangrijker, hebben we daar inmiddels wat mee gedaan?

DirectAdmin (niet) alleen in Engels

De reviewer benoemde als klein minpuntje dat DirectAdmin bij ons alleen in het Engels beschikbaar was. Is je Engels niet heel sterk, dan kan het lastig zijn dit technische beheerpaneel te gebruiken. Het was haar verder niet duidelijk waarom dit zo was, omdat er andere partijen zijn die DirectAdmin wel in het Nederlands aanboden.

Deze feedback hebben we vaker voorbij zien komen en zat ons steeds meer dwars. Het was er niet, omdat we beschikbare vertalingen nooit compleet en accuraat genoeg vonden. Daarnaast ontbrak een betrouwbaar systeem om vertalingen up-to-date te houden. En doorgewinterde techneuten dat we zijn, waren de Engelse termen eigenlijk ook al behoorlijk ingesleten.

Nederlands als standaardtaal in DirectAdmin.

Gelukkig is dit opgelost! We hebben onlangs ons DirectAdmin-thema flink op de schop genomen. Nu we daar toch lekker mee bezig waren, besloten we om gelijk de Nederlandse vertalingen mee te nemen. Hierdoor is Nederlands nu de standaardtaal in DirectAdmin en heb je als gebruiker zelf de keuze om het in het Engels te gebruiken.

Automatische updates voor je CMS

WebsitePlanet heeft tijdens het testen goed gezien dat je via Installatron met één klik CMS’en kunt installeren, zoals WordPress of Joomla. Met WordPress gaan we daarin zelfs een stap verder. Bestel je een nieuw WordPress-pakket, dan installeren we dit CMS meteen voor je mee. Je ontvangt de inloggevens in een aparte mail en kunt meteen aan de slag!

Je applicatie automatisch up-to-date met Installatron.

Ze stellen ook dat je bij ons de software handmatig moet updaten. Dit klopt alleen niet. Het is al jarenlang mogelijk om via in Installatron automatische updates in te stellen voor je applicatie. Is er een nieuwe versie van je CMS, thema of plugin, dan kun je die update vanzelf laten doorvoeren. Mogelijk hebben ze deze handige functionaliteit per ongeluk over het hoofd gezien.

Instapkorting en verlengen

We bieden bij aanschaf van een nieuw hostingpakket instapkorting. Als je na de eerste periode meteen verlengt voor meerdere jaren, dan krijg je opnieuw korting. Verleng je met één jaar, dan niet. Bij de reviewer wekte dit de indruk dat we klanten zo in de richting van een lange verbintenis willen drukken. We lichten dit daarom graag toe.

Telkens uit ontevredenheid wisselen tussen provider en je website moeten verhuizen, is geen prettige ervaring. Onze focus ligt daarom heel sterk op bestaande klanten en het bieden van blijvende kwaliteit. Eigenlijk merk je pas de voordelen van Antagonist, als je al (wat langer) klant bent. Zo gebruiken we bijvoorbeeld Patchman dat beveiligingslekken in je website proactief dicht en ruimen we automatisch malware op.

De voorkeur voor een langdurige samenwerking uitgelegd.

Ons idee achter de instapkorting is dat je een jaar voordelig onze hosting kunt proberen. Zo kun je zelf de voordelen ervaren. Bevalt het, dan behoud je een voordeliger tarief door te verlengen met meerdere jaren. Juist dat zorgt ervoor, dat wij blijvend kunnen investeren in verbeteringen en jij niet telkens op zoek hoeft naar een andere partij. Het klopt dus zeker dat wij de voorkeur geven aan een langdurige samenwerking.

Blijven verbeteren!

Het was leuk om zo’n uitgebreide review te lezen, geschreven door iemand die eens kritisch naar onze dienstverlening kijkt. We vinden het tof dat belangrijke onderdelen hiervan opgemerkt en gewaardeerd worden, zoals gegarandeerde resources en gratis SSL. Als klein, hecht team doen we keihard ons best om ons hostingplatform veilig, stabiel en betrouwbaar te houden – dag in, dag uit. Het voelt dan als mooie beloning, dat in zo’n beoordeling juist de perfecte uptime en snelle laadtijd wordt aangestipt en geprezen.

Het is natuurlijk nooit af. We kijken dan ook continu hoe we onze diensten kunnen verbeteren. Zo voegden we onlangs ondersteuning voor Node.js en Python toe aan onze Plus- en Pro-pakketten. Daarnaast voerden we nog een hele hoop verbeteringen door, waaronder een lik verf voor de webmail en Mijn Antagonist. En we gaan gewoon lekker zo door! Heb jij ten slotte nog een goede suggestie, houd het dan niet voor jezelf en laat het ons weten 🙂

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel dit blog
Antagonist
Antagonist

De vertrouwde thuisbasis voor meer dan 100.000 websites. Eenvoud, kwaliteit en service. Complete webhosting, waarin je alles vindt voor de start van jouw online succes!

Artikelen: 52

4 reacties

  1. Ben ook heel tevreden over jullie dienstverlening. Enige puntje van kritiek voor het resellers hap is wat mij betreft de relatief bescheiden schijfruimte. Voor de rest top!

  2. Ik ben op zich ook heel blij met jullie dienstverlening. Fijn dat ik zoveel zelf kan doen. Wat ik wel mis is een directe toegang tot jullie documentatie vanuit de direct admin of de dashboard. Want als ik het nodig heb is het meestal daar.

    • Fijn om te lezen, Saskia! In Mijn Antagonist vind je bij veel vensters al een help-knopje die linkt naar de juiste documentatie. Voor DirectAdmin zou dit ook mooi zijn. Staat genoteerd!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Sterren Webhosting: 5 sterren uit 5.830 reviews

60.000+ webhostingpakketten actief
Bij de beste webhosters in MT1000 en Emerce 100