Heb jij onze vernieuwde chatfunctie al ontdekt? Je kon natuurlijk al makkelijk contact met ons opnemen, maar het kan altijd beter en daar doen wij ons best voor. Met de vernieuwde chatfunctie kun je nu nóg eenvoudiger contact opnemen met Support. In dit artikel lees je hoe het werkt.
Verbeterde support
Vanaf nu kun je 24/7 contact met ons opnemen via onze chatfunctie (voorheen livechat). Jij stuurt ons een chat en wij reageren tijdens openingstijden binnen 30 minuten op je vraag. Wil je tussendoor iets anders doen of kun je de pagina niet open laten staan? Je conversatie wordt automatisch voortgezet via mail. Zo krijg je hoe dan ook gauw antwoord op je vraag en kun je gemakkelijk reageren via het platform naar keuze. Wel zo makkelijk!
Zo werkt het
Je kunt een chat starten via onze contactpagina, of door op het chat-icoon te klikken rechtsonder op onze website. Bij het starten van de chat, verschijnt er een formulier. Hier kun je het volgende invullen, zodat wij je sneller kunnen helpen:
- Je vraag
- Je domeinnaam
- Je eigen naam
- Je e-mailadres
Wanneer er binnen 10 minuten geen chatter beschikbaar is, nemen we per mail contact met je op. We komen tijdens openingstijden binnen 30 minuten terug op je vraag. Wil je zelf tussendoor iets anders doen? Dan kun je de chat verlaten en ons antwoord later bekijken en beantwoorden via e-mail.
Let op: zorg dat je een werkend e-mailadres invult, zodat we je goed kunnen bereiken.
Waarom is de chatfunctie aangepast?
We willen jou de best mogelijke Support bieden. Met deze nieuwe chatfunctie kun je ons 24/7 een bericht sturen; direct zodra je iets te binnenschiet. Tijdens openingstijden reageren we zo snel mogelijk, via chat of e-mail. Je weet altijd zeker dat het antwoord bij je terechtkomt, ook als je de chat afsluit.
Tip: Onze handleidingen zijn speciaal gemaakt om jou wegwijs te maken. We leggen alles stapsgewijs aan je uit.
Premium Support
Ben je op zoek naar uitgebreide ondersteuning bij de verhuizing van je website en e-mail? Of wil je bijvoorbeeld je hoofddomein wijzigen, maar doe je dat liever niet zelf? Voor een aantal werkzaamheden kun je een expert van Antagonist inschakelen. Neem gerust eens een kijkje bij onze premium diensten!
De toekomst
We blijven constant kijken hoe we onze Support kunnen verbeteren. Als jij daar een goed idee over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag! Laat in dat geval gerust een reactie achter of stuur je feedback naar support@antagonist.nl.