Systeembeheer breidt uit met Jim!

Recentelijk ben ik begonnen met mijn nieuwe baan bij Antagonist. Hier werk ik op de afdeling Systeembeheer en zet ik me in om ons platform nóg beter te maken. Graag stel ik mij even aan jullie voor! 

Systeembeheer breidt uit met Jim!

Al van jongs af aan ben ik erg geïnteresseerd in computers. Het was voor mij daarom voor de hand liggend om een studie te kiezen die hierop aansloot. Dit werd de opleiding HBO-ICT Infrastructuur en Service Management. 

Hier hield ik mij onder andere veel bezig met beveiligingsprojecten rondom identiteits- en toegangsbeheer. Alles wat te maken heeft met het inloggen op systemen dus. Ik kijk ernaar uit om deze kennis in de praktijk te vergroten en hiermee direct iets toe te voegen aan het platform.

Verder lezen

Premium diensten verbeterd: hulp die een stapje verder gaat!

Als webhost beantwoorden we graag al je vragen die te maken hebben met je hostingpakket en domeinnaam. Natuurlijk helpen we je het liefst overal mee, maar soms valt iets buiten onze ondersteuning. Denk aan inhoudelijke wijzigingen aan je website, waarvoor je normaal gesproken een webbouwer zou inschakelen. Een tijd terug riepen we daarom onze premium diensten in het leven. Met bepaalde werkzaamheden kunnen we je zo toch helpen. En dankzij nieuwe verbeteringen nu nóg beter! 

Premium diensten verbeterd: hulp die een stapje verder gaat!

Verder lezen

Antagonist heeft er een Supporte(sthe)r bij!

Onlangs ben ik bij Antagonist begonnen met mijn nieuwe baan op de afdeling Support. Als je daar recentelijk contact mee hebt gehad, dan zag je misschien mijn naam al onder de reacties staan. Het is daarom tijd om mezelf even voor te stellen!

Esther is Support komen versterken!

Na een kleine vertraging door pandemische redenen, heb ik afgelopen zomer mijn master Human Factors & Engineering Psychology behaald aan de Universiteit Twente. Daar leerde ik om technologie vanuit een gebruikerskant te benaderen; systemen zijn immers gemaakt voor en door mensen. Dit houdt in dat je deze moet aanpassen op de mens in plaats van de mens op de technologie – wat nu vaak het geval is. Hierdoor kreeg ik een goed beeld van welke aspecten in verschillende toepassingen wel gebruiksvriendelijk zijn en welke niet.

Verder lezen

De meerwaarde van een hecht team bij iets onverwachts…

Op een onderbreking zit nooit iemand te wachten… Bij Antagonist doen we er daarom alles aan om dit te voorkomen. Zo monitoren we onze servers 24/7 op 897 punten per seconde en treffen we een breed scala aan voorzorgsmaatregelen. Een storing komt daardoor gelukkig zelden voor. Toch kan het gebeuren, bijvoorbeeld door extern toedoen of een menselijke fout. Om je hierin meer inzicht te geven, neem ik je graag mee in wat er op zo’n moment allemaal achter de schermen afspeelt!

Een geöliede machine bij iets onverwachts.

Verder lezen

Kim, onze nieuwe aanwinst voor Marketing!

Afgelopen september ben ik begonnen op de Marketingafdeling van Antagonist. Heb jij onlangs een artikel van ons gelezen? Dan kan het zijn dat ik deze heb geschreven. Hoog tijd dus om mijzelf voor te stellen! 

Kim

Begin dit jaar heb ik mijn bachelor Communicatie behaald aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Hoewel ik me vooral op de gebruikerskant van het internet heb gericht, was ik ook altijd erg nieuwsgierig naar wat er achter de schermen gebeurde.

Verder lezen