Vorige week donderdag (12 december) werden we aangenaam verrast. Antagonist maakt dit jaar haar entree in de MT1000. We veroveren daarmee een plekje in de belangrijkste ranglijst voor de meest gewaardeerde dienstverleners van Nederland. We komen direct mooi binnen op positie 133. Daarmee behoren wij tot de duizend beste zakelijke aanbieders van 2019. Binnen de categorie Hosting staan we zelfs op nummer twee. Daar zijn we best trots op en héél erg blij mee!
Een beetje vreemd…
Het voelt ook een tikkeltje vreemd. Antagonist heeft weliswaar tienduizenden klanten, toch werken we nog met een klein, hecht team. De sfeer is persoonlijk en de cultuur prettig. Onze lijnen zijn kort en iedereen heeft een sterke focus op de dienstverlening. Antagonist voelt helemaal niet als grote organisatie. We kennen elkaar goed, doen leuke dingen en werken heerlijk samen. De taken onderling verschillen, maar ons streven is hetzelfde: kwaliteit en service. Als je eindigt in een prestigieuze top 1000 – tussen giganten als ABN AMRO, Randstad, Google, PostNL en KPN – dan tovert dat een glimlach op je gezicht 😀 en dat is wel lekker.
Bedankt allemaal
Wij bedanken iedereen die ons gesteund heeft en in het bijzonder onze (trouwe) klanten die jaar in, jaar uit voor ons kiezen! Uiteraard blijven wij elke dag keihard ons best doen om hen positief te verbazen en uitzinnig blij te maken. Het is erg prettig om een dienstverlening aan te mogen bieden, waarbij kwaliteit, service en eenvoud voorop staan. En daar ook waardering voor te krijgen! Het motiveert ons enorm om te blijven investeren in een plezierige samenwerking voor de lange termijn.
Size doesn’t matter
Ook in het rijtje hosting, dat een zeer competitieve markt is, doen we met de top mee (#2). Wederom staan we tussen grote organisaties. Toch betekent groter niet per se beter. Het kan ook voor ruis zorgen en dat komt klantvriendelijkheid meestal niet ten goede. Bij een dienst als hosting gaat het vooral om snelheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Als klant wil je erop kunnen vertrouwen dat je website in goede handen is. Dat krijgen wij juist voor elkaar met een lean and mean team en een sterke focus. Gewoon goede kwaliteit en service, zonder erom te vragen…
Toch willen veel bedrijven graag de grootste zijn. Koste wat het kost. Maar hebben klanten daar wel baat bij? Niet altijd, denken wij… Groot zijn, geeft een organisatie ook het idee van absolute macht; dat er voor jou duizend anderen zijn. Hoe waardevol ben je dan nog als klant? Natuurlijk hebben wij de wens om verder te groeien en de afgelopen jaren lukte dat ook. Maar niet ten koste van hetgeen, waarin wij geloven! Een visie die al jarenlang overeind blijft.
Over de MT1000
Het onderzoek is gebaseerd op de meningen en ervaringen van een uitgebreid panel van zakelijke beslissers, in opdracht van Management Team en uitgevoerd door het Amsterdam Centre for Business Innovation. MT1000 is het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de populariteit en kwaliteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. Sinds 2017 vervangt de MT1000 de MT Finance, MT100 en MT Digital (waar Antagonist al eerder in scoorde).
Hoe is het precies onderzocht?
Er zijn 58 verschillende vakgebieden gedefinieerd. Voor al deze categorieën zijn groslijsten gemaakt. Deze lijsten bevatten de grootste en bekendste leveranciers in hun vakgebied. Om deze dienstverleners te beoordelen, is telkens een panel van zakelijke beslissers uitgenodigd om hun ervaringen te delen. In totaal waren er 5.178 respondenten en 2.002 verschillende organisaties. Alleen bedrijven waar in de laatste drie jaar zakelijk contact mee is geweest, konden beoordeeld worden. Ervaringen, en niet slechts reputaties, vormen dus de basis. Lees de volledige onderzoeksverantwoording.
P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!
Mooi compliment voor prima dienstverlening !
Kunnen jullie maar in je zak steken 😉