Teamuitbreiding: orde op zaken met Merel!

Sinds kort ben ik werkzaam bij Antagonist als Office Manager. Met mijn passie voor plannen en organiseren hoop ik hier een verschil te kunnen maken voor ons team. Voorheen was ik als praktijkmanager werkzaam in de huisartsenwereld. Na bijna zeven jaar in de zorg was het tijd voor een switch! Graag vertel ik kort wat meer over mijzelf.

Werken als Office Manager bij Antagonist.

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat een georganiseerde, opgeruimde en mooie omgeving alleen maar kan bijdragen aan een fijne werkdag. Ook vind ik het prettig om mensen in hun kracht te zetten. Daarvoor moet je collega’s goed leren kennen, zodat je precies aanvoelt waarmee je ze kunt helpen. Aandacht vestigen op de successen vind ik daarnaast belangrijk.

Antagonist sprak mij aan door het jonge team met oog voor professionaliteit en bedrijfssfeer. Een lokale organisatie met internationale mogelijkheden en kernwaardes waarin ik mij herken. Dit leek haast te mooi om waar te zijn. Gelukkig ben ik nog elke dag blij dat ik heb geswitcht.

Kom ook werken bij Antagonist

Op zoek naar een leuke, uitdagende baan en benieuwd naar wat Antagonist je kan bieden? Neem eens een kijkje bij onze vacatures.

Vacatures bekijken →

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, Twitter, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel App Tweet Mail Deel

One thought on “Teamuitbreiding: orde op zaken met Merel!

  1. Yvonne Lenders op zei:

    Van harte welkom, Merel,

    en minstens net zoveel blijdschap als je nu hebt voor de komende tijden bij Antagonist toegewenst. Ik hoop dat jij regelmatig de vinger op mogelijke wonden kunt leggen en de juiste pleister(s) aan kunt reiken. Je hebt je familienaam in ieder geval al mee.

    Liefs, groetjes, Yvonne

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.