Mijn naam is Marjolein Schuring, ik ben 29 jaar en woon in Enschede. Sinds 1 februari 2013 werk ik voor Antagonist en kom ik de Customer Service ondersteunen als Team Lead.

Na het voltooien van mijn opleidingen Toegepaste Communicatiewetenschap en Bedrijfskunde aan de Universiteit Twente ben ik werkzaam geweest bij een organisatie gespecialiseerd in Internetmarketing. Daarna heb ik twee jaar gewerkt als projectmanager bij een fullservice Internet-bedrijf. Mijn interesse voor internet, in de breedste zin van het woord, is tijdens mijn loopbaan steeds verder gegroeid.
Verder houd ik me graag bezig met het optimaliseren van processen binnen de de klantenservice, waarbij de tevredenheid van de klant op nummer 1 staat. Hierbij probeer ik altijd te bedenken hoe ik zelf graag geholpen zou willen worden. Daarnaast vind ik het ook erg belangrijk dat mijn collega’s gemotiveerd blijven om een zo goed mogelijke dienstverlening te kunnen verstrekken. Met een sterk en gemotiveerd team kan de klant namelijk het beste geholpen worden.
Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging bij Antagonist, maar ik hoop vooral dat ik jullie blij kan maken met mijn bijdrage. Ik hoop dat jullie laaiend enthousiast blijven over de klantenservice van Antagonist en dat jullie zelfs nog enthousiaster worden!
P.S. Wil je op de hoogte blijven van alle artikelen, updates, tips en trucs die verschijnen op ons blog? Dat kan! Via RSS, per e-mail, het liken op Facebook, het +1’en op Google+ of het volgen op Twitter.