Sneller persoonlijke hulp via de live chat

Hulp via de live chat kan bij ons al even. Superhandig, met name voor persoonlijk contact en korte vragen! Graag wilden we dan ook de bereikbaarheid ervan maximaliseren. We hebben daarom onze interne processen, regels en aankleding van de chat efficiënter neergezet. Ook hebben we op de vrijdagavond de openingstijden verruimd. Dit alles heeft als resultaat dat we je nu vaker en beter kunnen helpen.

Live chat bij Antagonist.

De chat kan je helpen bij het kiezen van een een hostingpakket, domeinnaam of SSL-certificaat. Ook kunnen we je wegwijs maken in onze handleidingen. Je start met chatten via de pop-up rechts onderin, te vinden op bijna alle pagina’s van antagonist.nl en Mijn Antagonist. Is chatten niet mogelijk – bijvoorbeeld buiten kantooruren of door een volle wachtrij – dan kun je via dezelfde knop alsnog direct een bericht bij ons achterlaten. We volgen het dan op per e-mail met de snelheden die je van ons gewend bent.

Razendsnelle support per e-mail

Het merendeel van de vragen komen bij ons per e-mail binnen. We vinden dit het beste kanaal om je te helpen. Geen wachtmuziek, geen keuzemenu’s, niet onnodig doorverbinden en niet meerdere keren je verhaal moeten doen. Je vraag krijgt per e-mail direct de juiste prioriteit en wordt aan de persoon toegewezen die hem het beste kan beantwoorden. Ten slotte kunnen we je van een compleet antwoord voorzien, inclusief handleidingen en screenshots. Zo kun je het later ook nog eens als naslagwerk gebruiken.

E-mails die op werkdagen voor 17:00 uur binnenkomen, krijgen dezelfde dag antwoord. Bij spoed, zoals een onbereikbare website, helpen we je direct. Binnen uiterlijk één uur heb je reactie. In de praktijk is dat eigenlijk altijd sneller. Zo zien we dat spoedvragen gemiddeld binnen 30 minuten worden opgelost. Normale vragen voorzien we binnen 53 minuten van een antwoord, volgens onafhankelijk onderzoek. Daar zijn we best trots op. Hier doen we namelijk elke dag opnieuw ons stinkende best voor!

Razendsnelle support per live chat

Ondanks deze prompte ondersteuning per e-mail, is het soms prettiger om via de chat contact te hebben. Bijvoorbeeld, omdat je snelle afstemming zoekt, een korte vraag hebt of onze snelle e-mailsupport nog niet hebt ervaren. Je kunt dan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur met ons chatten.

Hoe begin je met chatten?

1. Ga naar de website van Antagonist of naar Mijn Antagonist. Kies hier rechts onderin voor de optie Start live chat.

2. Je krijgt vervolgens het onderstaande formulier te zien. Vul je gegevens in en begin met chatten!

Formulier invullen om een live chat te starten.

Optimale kanaalkeuze

De chat is bedoeld voor korte vragen, waarmee we je snel kunnen helpen. Het is fijn als je zelf al een voorselectie kunt maken, maar dit hoeft niet. Wij kiezen automatisch voor het kanaal, waarvan wij verwachten je het beste van dienst te kunnen zijn. De chat is namelijk niet in alle gevallen het handigst.

Als de vragen technisch complex zijn, de antwoorden voorzien moeten worden van specifieke klantinformatie, veel tijd vergen om uit te zoeken of buiten het kennisgebied liggen van de supporter, dan kunnen we ervoor kiezen om je vraag per e-mail op te volgen. Je hoeft dan zelf geen mail meer te sturen. Wij maken direct een ticket voor je aan, lekker makkelijk!

Een supporter die in het onderwerp van jouw vraag is gespecialiseerd, verdiept zich er dan in om direct met de juiste oplossing komen. Zonder erop te hoeven wachten. Jij kunt je focus ergens ander op leggen, terwijl wij voor je aan de slag gaan en de supporter direct de volgende via de chat kan helpen.

Live chat ook voor spoed

Het is zeer vervelend wanneer je website of e-mail niet naar behoren werkt. Lukt zelf oplossen niet en biedt een Antagonist Backup terugzetten ook geen uitkomst, dan wil je graag acute hulp. Ook als je niet met ons kan mailen, omdat je e-mailadres niet meer werkt. Spoedvragen kun je dus ook via de chat stellen. Je krijgt op deze manier direct contact. Eén van onze medewerkers stelt je dan de juiste vragen, zodat we onmiddellijk en gericht voor je aan de slag kunnen gaan!

En bellen?

Dat we geen telefonische helpdesk hebben, is voor ons een bewuste keuze. Al onze hulp verloopt via e-mail, social media, chat, onze handleidingen en ons forum. Deze formule bewijst zich keer op keer. We begrijpen ook dat er uitzonderingen zijn. Er kunnen zich soms nu eenmaal situaties voordoen, waarbij telefonisch contact gewoon prettiger is. Hoewel we het altijd eerst per e-mail proberen op te lossen, houden we dit besef in ons achterhoofd. Komen we er echt niet uit of schatten wij in dat mailen niet snel genoeg de juiste oplossing biedt, dan kunnen we besluiten je te bellen.

Openingstijden

Hieronder vind je onze openingstijden. De kortere shifts op vrijdagavond en in het weekend zijn bedoeld voor het beantwoorden van spoedvragen. Zaken die niet kunnen wachten, zoals een onbereikbare website of een e-mailadres dat niet werkt, pakken we het liefst zo snel mogelijk op.

  • Maandag tot en met donderdag:
    • 9:00 – 21:00 uur
  • Vrijdag:
    • 9:00 – 17:30 uur
    • 21:30 – 22:30 uur
  • Weekend en feestdagen:
    • 9:00 – 9:30 uur
    • 13:00 – 14:00 uur
    • 19:00 – 19:30 uur

Tof!

Ja, dat vinden wij ook! We overwegen en implementeren binnen Support voortdurend kleine, maar ook structurele verbeteringen in onze ondersteuning. Zo willen we aankomend jaar eens kijken of een chatbot meerwaarde heeft en past bij wat wij jou willen bieden. Verder voeren we graag optimalisaties door op basis van jouw feedback. Heb jij goede ideeën, dan horen we dat graag!

P.S. Op de hoogte blijven van alle artikelen, updates, tips en trucs die op ons blog verschijnen? Volg ons via Facebook, Twitter, Instagram, RSS en e-mail!

Deel App Tweet Mail Deel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *