Is je website offline of heb je een ander groot probleem? Dan wil je direct worden geholpen en vooral niet urenlang wachten. Bij Antagonist hechten we daarom veel waarde aan een snelle en efficiënte klantenservice. Je spoedvragen beantwoorden we binnen 30 minuten. Zo is je probleem snel opgelost door iemand met verstand van zaken. Lees hoe onze helpdesk dat voor elkaar krijgt…
Inhoudsopgave
Beter voorkomen dan genezen
Support werkt nauw samen met Systeembeheer en dat is niet voor niets. Hoe beter we kunnen anticiperen, hoe betrouwbaarder onze dienstverlening wordt voor jou. Problemen voorkomen we liever dan dat we ze achteraf moeten oplossen. Daarom monitoren onze systeembeheerders voortdurend de prestaties van onze diensten. Zo weet ook Support altijd wat de status is van onze servers met daarop jouw website en e-mail.
Met behulp van Zabbix controleren we ons platform – alle servers bij elkaar opgeteld – continu op 1.236 punten per seconde. Wijkt iets af, dan krijgen onze systeembeheerders meteen een melding. Met onze geautomatiseerde systemen en diagnostische tools achterhalen we dan snel de oorzaak. Zo lossen we onregelmatigheden op, voordat jij er last van krijgt.
Kennis binnen handbereik
We vinden het heel belangrijk dat jij snel toegang hebt tot de juiste informatie. Daarom hebben we een uitgebreide helpsectie met 275+ handleidingen. Dankzij een handige zoekfunctie vind je in een handomdraai wat je zoekt. Als team houden we deze kennisbank nauwkeurig bij, want instructies veranderen nu eenmaal. Verourderde screenshots en stappen updaten we zodoende regelmatig.
Soms willen we over een onderwerp wat meer de diepte in. Om deze reden hebben we een blog met 520+ artikelen. Die zijn stuk voor geschreven door onze eigen medewerkers of iemand uit het vakgebied. Vaak vind je zo al het antwoord, voordat je contact hoeft op te nemen. En als je wel hulp nodig hebt, dan is wat volgt fijn om te weten.
Een hecht team is het halve werk
Bij Antagonist werken we met een hecht team van toegewijde mensen. Stuk voor stuk zijn ze gespecialiseerd in webhosting, domeinen en e-mail. Belangrijker nog is dat ze hun kennis weten te vertalen naar jou. Ze voelen met hun klantgerichte instelling haarfijn aan wat voor jou de beste oplossing is. Als jij een probleem hebt, duiken ze erin en gaan ze vastberaden aan de slag. Zo is er altijd een expert waarop je kunt rekenen.
Kom werken bij Antagonist
Leg je razendsnel de juiste verbanden, adem je klantbeleving en weet je dit perfect per e-mail over te brengen? Kom werken bij Antagonist!
E-mailsupport, maar dan goed
Onze ondersteuning verloopt hoofdzakelijk per e-mail en live chat. We vinden dit de beste kanalen om je te helpen. Geen wachtmuziek, geen keuzemenu’s, niet onnodig doorverbinden en niet meerdere keren je verhaal moeten doen. Je vraag krijgt de juiste prioriteit en wordt gelijk toegewezen aan de meest geschikte persoon. We voorzien je van een compleet antwoord, inclusief handleidingen en screenshots. Zo kun je het later ook gebruiken als naslagwerk.
Support geeft je geen langdradige antwoorden. We zijn graag to the point, eerlijk en draaien niet om de hete brij heen. Valt iets buiten onze standaard ondersteuning, dan zeggen we dat ook. Aan valse beloftes heb je immers niets. Zo weet je precies wat je aan ons hebt en wat je mag verwachten. Uiteraard sturen we je altijd alsnog de juiste richting op, ook als we ergens niet direct mee kunnen helpen.
Haastige spoed…
Alle nieuwe binnenkomende vragen evalueren we gelijk. Is het een urgente kwestie, zoals een website die uit de lucht is? We zien dat als een spoedticket en dat krijgt bij ons de hoogste prioriteit. We wijzen je vraag meteen toe aan een gespecialiseerde supporter. In de meeste gevallen kan diegene het probleem individueel vaststellen en oplossen.
Blijkt het complexer en wil de supporter meer input? Hij of zij communiceert dan soepel met zijn team en andere relevante afdelingen via een chatkanaal. Zo zijn we in staat om oorzaken gezamenlijk vast te stellen. Twee weten er meer dan één. Hierdoor komen we in no-time met de oplossing voor je probleem. Jij kunt er zo op vertrouwen dat wij binnen 30 minuten te hulp schieten.
Jouw feedback telt
Na ieder contactmoment kun je ons beoordelen. Ben je ontzettend blij met onze hulp of hadden we juist meer voor je moeten doen? Laat het ons vooral weten! Deze feedback is heel waardevol voor ons. We kunnen hierdoor snel handelen, elkaar helpen en blijven verbeteren. Alles met het doel dat jij tevreden verder kunt. Zo houden we onze score van 4,9 van de 5 op Trustpilot in stand.
Elke dag opnieuw
Hopelijk heb je zo meer inzicht in hoe onze klantenservice werkt. Binnen een half uur gericht en persoonlijk helpen, wordt niet bepaald door één factor. Er is ook geen magisch recept. Dit vereist dagelijks de inzet van iedereen binnen ons team. Het is de combinatie van mensenwerk, de liefde voor automatisering en krachtige containterhosting die het mogelijk maakt. Hierdoor host je bij ons zorgeloos je website en e-mail. Wat je vraag over webhosting en domeinen ook is, we staan voor je klaar!
P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!
Zijn er meer klanten waarvan de website, na een php update niet meer te benaderen is? Ook niet via de backoffice, en hierdoor extra kosten/werkzaamheden hebben moeten maken of inkomsten door hebben verloren? Dit mogen ze niet zomaar doen, Dit kan alleen in goed overleg.
Hi Mario,
Erg naar om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Graag geven we daarom een toelichting.
Het upgraden van PHP 7.3 en lager betreft een zorgvuldig traject. Het is niet iets wat zomaar of zonder aankondiging wordt uitgevoerd.
In jouw geval is de PHP-upgrade in februari aangekondigd. Daarna hebben we vanaf mei tot en met afgelopen weekend meerdere keren contact met je gehad. Daarbij hebben we – ook buiten onze reguliere ondersteuning om – bij je aangegeven welke acties er ondernomen moesten worden.
De nieuwe data waarvoor de nieuwe PHP-versie weer zou gaan gelden zijn ook bij je aangegeven. We hebben echter niet van je gehoord dat deze momenten niet passend voor je waren, waardoor er geen overleg mogelijk was.
Bij verdere vragen of opmerkingen horen we graag van je op support@antagonist.nl. Zo kunnen we het van beide kanten elkaar persoonlijk toelichten.
Met vriendelijke groet,
Het Antagonist-Team