Per 1 februari ben ik begonnen met het ondersteunen van de afdeling Support van Antagonist. Graag stel ik me even voor.
Wat mij erg aanspreekt in Antagonist, en meteen de reden was waarom ik hier ben gaan solliciteren (en nu gelukkig ook met veel plezier werk), is dat de producten, diensten en service die geleverd worden van een zeer hoge kwaliteit zijn. En mochten er dan alsnog vragen zijn, dan is er het support-team, waarin mijn collega’s en ik ons stinkende best doen en voor een uitstekende ondersteuning zorgen.
Mijn achtergrond is erg breed en loopt in de richtingen van computertechnologie, multimedia, webdevelopment en sales. Ik ben afgestudeerd aan de Saxion Hogeschool te Enschede, in de richting Toegepaste Kunst & Techniek.
Het werken bij Antagonist is (zeker nu in het begin) een zaak van elke dag weer bijleren, beter worden in wat je doet en er zijn voor onze klanten. Dit traject van jezelf verder ontwikkelen, in de organisatie groeien en een geweldige dienstverlening neerzetten is iets dat ik nog lang en met plezier bij Antagonist wil blijven doen!
P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!