We plaatsen een cookie voor Google Analytics om onze website te verbeteren

Met een cookie kun je advertenties personaliseren. Wij hanteren echter de strikte regels van de Autoriteit Persoonsgegevens. Surfgedrag houden we niet bij en we achtervolgen je ook niet met reclame.

Antagonist heeft er een Supporte(sthe)r bij!

Onlangs ben ik bij Antagonist begonnen met mijn nieuwe baan op de afdeling Support. Als je daar recentelijk contact mee hebt gehad, dan zag je misschien mijn naam al onder de reacties staan. Het is daarom tijd om mezelf even voor te stellen!

Esther is Support komen versterken!

Na een kleine vertraging door pandemische redenen, heb ik afgelopen zomer mijn master Human Factors & Engineering Psychology behaald aan de Universiteit Twente. Daar leerde ik om technologie vanuit een gebruikerskant te benaderen; systemen zijn immers gemaakt voor en door mensen. Dit houdt in dat je deze moet aanpassen op de mens in plaats van de mens op de technologie – wat nu vaak het geval is. Hierdoor kreeg ik een goed beeld van welke aspecten in verschillende toepassingen wel gebruiksvriendelijk zijn en welke niet.

Focus op klantgerichtheid

Met deze visie zocht ik ook een bedrijf dat hierbij paste. Ik vond het belangrijk dat mijn toekomstige werkgever goed luisterde naar hun klanten en ook iets deed met feedback. Via mijn goede kennis Martijn hoorde ik over Antagonist. Hij is daar systeembeheerder en raadde me aan om te solliciteren bij Support.

Zo gezegd, zo gedaan. Het was een erg prettig gesprek en ik ging met een glimlach de deur uit. De visie was er en de klik met de collega’s die de sollicitatie deden ook. Na een paar weken werd duidelijk dat dit gelukkig van beide kanten zo werd ervaren. Wat me verder aantrok, waren de kansen om door te groeien, de sfeer en de omgang met klanten.

Werken bij Antagonist

Op zoek naar een leuke uitdagende baan en benieuwd naar wat Antagonist je kan bieden? Neem eens een kijkje bij onze vacatures.

Vacatures bekijken →

Elke dag iets nieuws

Tot zover is me alles goed bevallen en zijn de eerste indrukken juist gebleken. Ik heb al veel feedback gehoord en gezien van klanten. Zowel bij hen als intern probeer ik mee te denken over mogelijke oplossingen. Ik kan veel van mezelf in deze baan kwijt en leer elke dag wel wat bij. Uit eerdere banen heb ik wel ervaring opgedaan met klantcontact, maar nog nooit op de manier hoe dat bij Antagonist gaat. Erg fijn!

P.S. Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook, X, Instagram, e-mail en RSS. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Laat het achter als reactie. Vond je het artikel nuttig? Deel het dan met anderen!

Deel dit blog
Esther Smit
Esther Smit

Esther heeft een passie voor technologie én klantgerichtheid. Bij Antagonist zet ze op Support haar kennis in om jou te helpen met vragen over webhosting en domeinnamen.

Artikelen: 5

2 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Sterren Webhosting: 5 sterren uit 5.830 reviews

60.000+ webhostingpakketten actief
Bij de beste webhosters in MT1000 en Emerce 100