Van stilzwijgende abonnementen houden we niet, zodoende konden onze producten uitsluitend handmatig worden verlengd. Maar gemak dient de mens, nietwaar? Daarom introduceert Antagonist een nieuwe service, namelijk ‘Eenvoudig Verlengen’. Dat is verlengen, maar dan eenvoudig.
Voorkom het risico
Eenvoudig Verlengen helpt je om jouw website en domeinnamen automatisch op het juiste moment te verlengen. Zo minimaliseer je het risico dat jouw website en domeinnamen per ongeluk worden stopgezet. Het inschakelen van Eenvoudig Verlengen gaat heel gemakkelijk en heb je binnen 60 seconden geregeld. Het terugschakelen is natuurlijk net zo eenvoudig en bepaal je geheel zelf. Uiteraard bieden wij je deze service geheel gratis aan.
Hoe werkt Eenvoudig Verlengen?
Met deze service nemen wij je al het werk uit handen omtrent het verlengen van je website en domeinnamen. Ongeveer zes weken voor de verloopdatum van een product starten we de verlenging en incasseren we de kosten. Daar heb je dus geen omkijken meer naar! Eenvoudig Verlengen is vanaf vandaag voor onze klanten beschikbaar. Een uitgebreide toelichting vind je verderop in het artikel.
Gebruik maken van deze gratis dienst?
Klik dan op: Eenvoudig Verlengen inschakelen.
Aan de hand van een aantal screenshots leggen we je uit hoe je Eenvoudig Verlengen kan inschakelen. Tevens geven we antwoord op een aantal veel gestelde vragen. Kom je er niet uit of wil je meer informatie? Stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl, ons team zit de gedurende de hele dag klaar om al je vragen te beantwoorden.
Hoe stel ik Eenvoudig Verlengen in?
Eenvoudig Verlengen kun je gemakkelijk in- en uitschakelen. Wanneer je op Mijn Antagonist inlogt en naar het tabblad Administratie gaat, zie je daar de box Verlenging.
Standaard staat deze op Handmatige Verlenging, dit kun je veranderen door op de knop Wijzigen te klikken.
In het venster Verlengmethode wijzigen, vink je de optie Eenvoudig Verlengen aan. Vervolgens klik je op de knop Volgende. Je bent nu bijna klaar!
Dit is het laatste venster. Selecteer je rekeningnummer en controleer of jouw gegevens juist zijn ingevuld. Door op de knop Activeren te klikken, rond je het inschakelen van Eenvoudig Verlengen af.
Kijk, zo gemakkelijk is het. Nu hoef jij je geen zorgen meer te maken over de verloopdatum van je website en domeinnamen. Het terugzetten naar Handmatige Verlenging kan trouwens altijd en gaat op dezelfde gemakkelijke manier, zoals hierboven is beschreven.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Waarom Eenvoudig Verlengen?
Veel van onze klanten hebben gevraagd om het verlengen van producten gemakkelijker te maken. Met de introductie van Eenvoudig Verlengen bieden we deze functionaliteit, zonder onze waarden uit het oog te verliezen. We houden namelijk niet van stilzwijgende contractverlengingen.
Wij zullen nooit zonder te vragen Eenvoudig Verlengen inschakelen. Je kunt zelf kiezen voor welke producten je Eenvoudig Verlengen wilt inschakelen. Het uitschakelen van Eenvoudig Verlengen kan altijd, op dezelfde gemakkelijke manier als het inschakelen.
Wanneer wordt er geïncasseerd?
Nadat je via Mijn Antagonist bent ingelogd en Eenvoudig Verlengen hebt geactiveerd, is het direct in ons systeem verwerkt. We informeren je twee maanden van tevoren over de aanstaande verlenging van een product. De incasso volgt automatisch op zes weken voor de verloopdatum. Het werkt in principe hetzelfde als een Handmatige Verlenging, maar nu zijn de handelingen en betalingen geautomatiseerd. Je hoeft er zelf dus niet meer aan te denken. Je ontvangt een bericht en de rest gaat vanzelf.
Per product instellen
Je hebt de keuze om Eenvoudig Verlengen per product in- en uit te schakelen. Eenvoudig Verlengen wordt in eerste instantie voor alle producten ingesteld. Vervolgens kun je per product instellen of je wel of geen gebruik wil maken van Eenvoudige Verlengen.
Wat moet ik doen als de betaling mislukt?
Wanneer je Eenvoudig Verlengen hebt ingeschakeld, informeren we je twee maanden van tevoren over een verlenging. Vervolgens wordt zes weken voor de verloopdatum automatisch het openstaande bedrag geïncasseerd.
Bij een mislukte incasso sturen wij je een bericht en proberen we het vier weken voor de verloopdatum nogmaals. Als de incasso wederom mislukt, sturen wij je een bericht met het vriendelijke verzoek om de betaling handmatig te voldoen. Dit kan eenvoudig via Mijn Antagonist met bijvoorbeeld iDEAL.
Ik heb een herinnering, wat nu?
Op het moment dat een incassopoging mislukt, sturen we je hierover een bericht. Als het de eerste poging is, dan hoef je niets te doen. Wij proberen het automatisch opnieuw.
Als de incasso een tweede maal mislukt, sturen wij je een bericht met het vriendelijke verzoek om de betaling handmatig te voldoen. Dit kan eenvoudig via Mijn Antagonist met bijvoorbeeld iDEAL. Indien betaling uitblijft zal de verlenging niet worden uitgevoerd.
Niet mogelijk met mijn rekeningnummer
Als blijkt dat Eenvoudig Verlengen niet mogelijk is in combinatie met het door jou opgegeven rekeningnummer, dan zal je daarvan een bericht ontvangen. De optie Handmatige Verlenging blijft dan ingeschakeld.
Vanuit welke landen kan ik automatisch betalen?
Op dit moment is het alleen voor Nederlandse klanten mogelijk om Eenvoudig Verlengen in te schakelen. Voor alle andere landen blijft de optie Handmatige Verlenging ingeschakeld.
Contact
Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Stuur ons gerust een e-mail, je kunt ons bereiken op: support@antagonist.nl of schakel Eenvoudig Verengen in.
Handig artikel, bedankt!
Goed meegedacht met de klant.