Klant uitgelicht: Training with a Twist!

€ 250,- winnen met je .NL-domein? Afgelopen april kon het! We hielden een spannende deelactie op social media. Meedoen was eenvoudig. Bij ons een .NL-domein registreren en vertellen wat je ermee ging doen, was genoeg. Britta Lassen van Training with a Twist legde scrumflow.nl vast en kwam als winnares uit de bus! We vroegen haar hoe het ging…

Klant uitgelicht: Training with a Twist!

Met Training with a Twist biedt je handvatten aan teamleiders, MT’s en directies die bezig willen gaan met duurzame vernieuwing en verbetering binnen hun organisatie en hun teams. Hoe is dit idee ontstaan?

“Toen ik tien jaar geleden mijn bedrijf startte, zag ik dat in veel organisaties maar een gedeelte van alle mogelijkheden, wijsheid en potentieel gebruikt wordt. Toen werd zakelijke creativiteit zelfs nog gezien als spielerei. Dat vond ik enorm jammer, want zo laat je als organisatie veel liggen. Hier wilde ik verandering in brengen. Gelukkig beseffen steeds meer bedrijven dat juist creatief denken een vaardigheid is die we allemaal nodig hebben. Door creativiteit bij iedereen aan te boren, kan een organisatie succesvol meedraaien in een wereld die steeds sneller verandert.”

Britta Lassen: Training with a Twist.

Tijdens het opzetten van de organisatie heb je ook nagedacht over de profilering, bijvoorbeeld door middel van het neerzetten van een eigen website. Op welke manier ben je met je website bezig met duurzame vernieuwing en verbetering?

“Ik ben elke maand wel even bezig met mijn website. Dat hoort erbij. Zo schrijf ik inspiratieblogs die ik regelmatig plaats, of vernieuw ik mijn aanbod daar waar nodig. Begin dit jaar heb ik een hele nieuwe website ontwikkeld. Ik wilde mezelf veel meer laten zien en heb voor foto’s van mezelf in een werksituatie gekozen. Omdat ik een leuke twist op mijn website wilde, bedacht ik bewegende plaatjes boven mijn inspiratieblogs. Als je daarop klikt draaien ze. Ook de pop-ups bij de reviews van klanten vind ik erg leuk geworden.”

Als je met andere ondernemers over marketing praat, wat zijn volgens jou dan de tips om continue een twist te blijven realiseren, het anders te doen en ongebruikte potentie te ontplooien?

“Ik ben geen marketingexpert hoor. Als ik dan toch een tip mag geven, is het deze. Stel je steeds de vraag: “hoe kan dit ook anders?” Deze vraag daagt je uit om anders te kijken. Kijk daarbij ook eens door de bril van iemand anders naar je website of blog. Bijvoorbeeld een bepaalde klant of iemand die je bewondert. Wat zou deze persoon anders doen?”

Training with a Twist: scrumflow.nl.

Tijdens de actieperiode heb je bij ons scrumflow.nl geregistreerd. Wat zijn je plannen met deze domeinnaam?

“ScrumFlow is een nieuw project dat ik samen met een collega ga opstarten. We richten ons specifiek op bedrijven die met softwareontwikkeling bezig zijn en in de onderlinge teamsamenwerking vastlopen. Met onze aanpak – die een combinatie is van teamcoaching, communicatietraining en individuele (leiderschaps)coaching – helpen we teams om open en vanuit vertrouwen meningsverschillen uit te spreken en conflicten op te lossen. De website is nu in ontwikkeling. ScrumFlow wordt geen nieuw bedrijf, maar een samenwerkingsproject tussen twee bedrijven waarin we onze kennis en kunde combineren.”

Heb je een laatste mededeling aan je mede-ondernemers?

“Je bent uniek. Kijk niet te veel hoe anderen het doen, maar ontwikkel je eigen stijl!”

TIP!
Zelf ook profiteren van een actie? Tot 31 oktober registreer je nieuwe .NU-domeinen een jaar lang voor € 0,99. Doe de domeincheck!

P.S. Op de hoogte blijven van alle artikelen, updates, tips en trucs die op ons blog verschijnen? Volg ons via Facebook, Twitter, Instagram, RSS en e-mail!

Deel Deel Deel Deel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *