Laat je ontzorgen met hulp op afstand!

Bij Antagonist vinden wij het voor de zelfredzaamheid belangrijk om onze klanten te voorzien van duidelijke handleidingen. Er zijn echter situaties denkbaar, waarbij je als klant graag een expert laat meekijken. Bijvoorbeeld, omdat je er ondanks de instructies niet helemaal uitkomt. We kunnen je dan hulp op afstand bieden en met je meekijken, via TeamViewer. Geen voorrijkosten, wel direct hulp!

Laat je ontzorgen met hulp op afstand!

Hulp of afstand kan in verschillende situaties een handig redmiddel zijn, bijvoorbeeld bij het instellen van een e-mailprogramma. Het grootste voordeel is dat wij je geheel ontzorgen. We kijken rechtstreeks met je mee, de benodigde wijzigingen worden volledig door ons verwerkt en wij sluiten de sessie pas af als alles voor jou naar wens werkt.

Wanneer hulp of afstand?

Zoals je wellicht weet, hebben wij een uitgebreide kennisbank met algemene informatie en handleidingen. We krijgen echter regelmatig de vraag of wij een bepaalde instelling of handeling niet voor de klant willen uitvoeren. En dat is precies waar hulp op afstand om de hoek komt kijken, een ideale manier om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Zo wisselt de één de winterbanden van de auto graag zelf, maar laat een ander dit graag over aan een expert van de garage. Banden wisselen laten wij overigens ook graag over aan de experts, maar voor het instellen van je e-mailprogramma of andere software ben je bij ons aan het juiste adres 🙂

Ben je dus niet thuis in de IT en begint het je te duizelen als je protocollen als POP, IMAP of FTP voorbij hoort komen? Je kunt dan natuurlijk onze uitgebreide handleidingen raadplegen, maar je kunt je ook geheel laten ontzorgen en de benodigde instellingen en wijzigingen laten uitvoeren door een expert van Antagonist.

Voor welke klussen?

Hulp op afstand kan door iedere klant van Antagonist worden aangevraagd. Wanneer is het handig? Een verzoek dat we vaak krijgen, is of we kunnen helpen bij het configureren van e-mailprogramma’s. Echter, er zijn ook andere situaties denkbaar, waarbij het fijn kan zijn om ons te laten meekijken. Denk bijvoorbeeld aan het instellen van een FTP-programma of het doorvoeren van een wijziging binnen je hostingpakket.

De helpende hand bij hulp op afstand.

Elk verzoek is bespreekbaar, zolang het een relatie heeft met het product dat je bij ons afneemt. Loop je vast en vermoed je dat een expert van Antagonist je verder kan helpen? Neem dan vrijblijvend contact op en wij onderzoeken graag de mogelijkheden!

De voordelen van hulp op afstand

  • Snel hulp, zonder reistijd en -kosten.
  • Direct contact via de geïntegreerde chat.
  • Op basis van afspraak, dus wanneer jou het uitkomt.
  • TeamViewer is eenvoudig te installeren en gebruiken.
  • Geen stress en frustraties, wij ontzorgen je volledig!
  • Gegevens, gesprekken en meetings zijn privé en blijven dit ook.

Hoe werkt het?

We bespreken eerst met elkaar waar je precies tegenaan loopt en wat we gaan oplossen. Daarna plannen we een TeamViewer-sessie gezamenlijk met jou in. Voordat we de sessie starten, is het belangrijk dat jij een werkende TeamViewer-installatie op je computer of laptop hebt geïnstalleerd.

Hoe maak je TeamViewer klaar voor gebruik?

Hier kun je de onderstaande stappen voor aanhouden.

  1. Download TeamViewer hier.
  2. Installeer TeamViewer door de installatieprocedure te volgen.
  3. Start het programma op.
  4. Stuur ons de volgende gegevens toe, te vinden bij ‘Remote control’:
    – je Teamviewer ID, te vinden achter ‘YOUR ID’;
    – het bijbehorende wachtwoord (‘Password’).
  5. Wij voeren deze gegevens in binnen onze eigen TeamViewer-installatie en kunnen vervolgens met je meekijken.
  6. We openen daarnaast een chatvenster, zodat we tijdens de sessie met je kunnen communiceren en elkaar vragen kunnen stellen.
  7. Als alles naar wens is ingesteld, verbreken we de verbinding. Vanaf dat moment kunnen we niet meer meekijken en kun jij weer verder!

Let op: verstrek je TeamViewer-gegevens zorgvuldig. Valt dit in verkeerde handen vallen, dan kan de PC worden overgenomen. Een TeamViewer-wachtwoord is ter beveiliging één sessie geldig. Sluit je TeamViewer af en start je het later opnieuw, dan ontvang je een nieuw wachtwoord. De gegevens die je ons verstrekt, kunnen dus maar eenmalig worden gebruikt.

Hulp op afstand aanvragen?

Hulp of afstand is een betaalde premium dienst. Wil je hier graag gebruik van maken of wil je meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Ook voor andere vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via support@antagonist.nl. We helpen je graag!

Vraag vrijblijvend aan →

P.S. Wil je op de hoogte blijven van alle artikelen, updates, tips en trucs die verschijnen op ons blog? Dat kan! Rechts bovenin via RSS, e-mail, het liken op Facebook, het +1’en op Google+ of het volgen op Twitter.

Deel App Tweet Mail Deel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *