Kom werken bij Antagonist!

Het Antagonist-teamKun jij je vinden in de werkwijze van onze klantenservice? Wil jij je inzetten voor een maximale klanttevredenheid en streven naar 100% ‘groene’ smileys? Dat kan, want we zijn op zoek naar versterking!

Naast een goed salaris, toffe collega’s, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, uitstekende bedrijfsvoorzieningen, vrijheid en meer, bieden we je de kans om bij één van de snelstgroeiende en succesvolste bedrijven van Nederland te werken. Kortom, an offer you cannot refuse…

Uiteraard staat daar wat tegenover. We verwachten iemand met een winnaarsmentaliteit, die het beste uit zichzelf weet te halen en een hart voor de zaak heeft; er moet een Antagonist-vuurtje in je willen branden. Je moet een goed gevoel voor klantvriendelijkheid hebben en willen streven naar een excellente dienstverlening en een uitmuntende service.

Vind je het leuk om mee te denken, problemen op te lossen en klanten écht te helpen? Dan hebben wij de perfecte baan voor je! Dus als je een uitdaging zoekt, en bereidt bent er vol voor te gaan, en je ons kunt vinden, join dan The Antagonist-team! Check de volledige vacature en volg de aangegeven procedure voor een sollicitatie. We wachten op je!

Smile, de werkwijze van Antagonist

Smiley: Original SmileyKlantenservice met een glimlach. Als je ooit op een klantenservice hebt gewerkt is dit waarschijnlijk een uitspraak die je eerder hebt gehoord. “Met een glimlach je werk doen is belangrijk voor zowel mijn collega’s als voor de klant.” Deze glimlach laten we tevens terugkomen in de feedback die klanten op ons kunnen geven.

Als je wel eens contact hebt gehad met de Customer service van Antagonist, dan heb je vast voorbij zien komen; onze smileys onderaan de e-mail. Met deze smileys kun je als klant aangeven in welke mate je tevreden bent over onze service. De klant kan dus met één druk op de knop aangeven hoe hij of zij zich zich voelt over het verkregen antwoord en de werkwijze van onze helpdesk.

Historie van de smiley

Een van de eerste analoge smileys (1953) werd gebruikt op een filmposter van de film Lili. Daarna kwam het lachende gezichtje in de vorm van een gele button (1963) terug in opdracht voor een Amerikaans verzekeringsbedrijf. Het bedrijf SmileyWorld gebruikte 1971 de smiley in een reclames voor kranten, waarin het icoontje werd gebruikt om goed nieuws te markeren. Wie nu precies als allereerste de smiley heeft ontworpen blijft helaas een raadsel.

Smiley: Filmposter Lili

De smiley werd in ieder geval pas echt populair door de broers Murray en Bernard Spain. De twee maakten buttons, maar ook koffiebekers en bumperstickers, die versierd waren met een smiley en de slogan “Have a happy day”. Deze merchandise werd wijd verspreid in de Verenigde Staten en startte zo de rage rondom de smileys in bijvoorbeeld de hippie-wereld.

De eerste smiley in computertekens

De computerwetenschapper Scott E. Fahlman typte op 19 september 1982 de eerste combinatie van : – en ). Dit teken werd op de zijn universiteit gebruikt om aan te geven welke boodschappen op het intranet niet helemaal serieus bedoeld zijn. Nadat een studentengrap over een besmetting op de universiteit voor onrust had gezorgd, was er een debat ontstaan over de grenzen van de humor binnen de instelling. Fahlman stelde dus een symbooltje voor om aan te geven of het bericht wel of niet serieus was.

Momenteel worden de smileys van computertekens veel gebruikt in chatprogramma’s, waarbij de tekens : en ) vanzelf veranderen in een 🙂 smiley. Smileys worden hier meestal gebruikt om intonatie of emotie aan een geschreven boodschap te geven.

Wat doet Antagonist met de smileys?

Antagonist gebruikt de smileys om het voor klanten makkelijk te maken om feedback te geven. Voor elke organisatie is feedback van klanten van levensbelang, zo ook voor onze supportafdeling. De smileys die onze klanten geven worden per supporter in een overzicht gezet. Zo weten we precies welke supporter groene, gele en rode smileys krijgt en kunnen we zonodig deze supporters ondersteunen om onze klanten nog beter te helpen.

Je kan je misschien wel voorstellen hoe blij onze supporters worden van een groene smiley en hoe verdrietig of machteloos ze zich voelen bij een rode. Onze supporters proberen altijd de klant zo goed mogelijk te helpen, maar natuurlijk is er ruimte voor verbeteringen. Alle kleuren smileys helpen ons daarbij. Zo weten we precies of we op de goede weg zitten of hier en daar wat bij moeten sturen.

Smiley: Antagonist Smileys

We bieden onze klanten tevens de mogelijkheid om bij de smiley een uitleg te geven. Met deze informatie kunnen we onze klantenservice verbeteren, omdat we precies weten waarom een klant ontevreden of juist tevreden is.

Onze score

Vorig jaar hebben we 93,3% positieve smiley’s gescoord, een fantastisch resultaat natuurlijk. Dit jaar staat de score tot dusver op 92,2% positieve smiley’s; natuurlijk nog steeds een prima resultaat, maar het is de perfecte motivatie om nog beter ons best te doen! Ons streven is natuurlijk de 100% tevredenheid. In ieder geval is er nog genoeg werk aan de winkel, waar we ons vol enthousiasme voor inzetten!

Waarom?

Misschien vraag je je af, waarom we er alles aan doen om onze score zo hoog mogelijk te krijgen. Dat heeft te maken met de visie van Antagonist; service en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. We zijn er groot door geworden, want we groeien dankzij onze zielstevreden klanten. Een goede ervaring is immers de beste mond-tot-mondreclame en daar moeten we het nu juist van hebben.

Van levensbelang

Inmiddels werken we samen met diverse onafhankelijke reviewsites, zoals Trustpilot, om al deze ervaringen te verzamelen. Het is voor nieuwe klanten een waardevolle bron bij het maken van een keuze. De positieve ervaringen en goede reputatie van Antagonist is inmiddels één van de belangrijkste factoren die ervoor zorgt dat we verder groeien, daarom zijn goede recensies van klanten voor ons van levensbelang!

Smiley: Review geven

Tevens kunnen we via Trustpilot reageren op de feedback klanten, als bijvoorbeeld de dienstverlening niet helemaal voldoet aan hun verwachtingen. Door simpelweg te vragen komen we erachter wat we kunnen verbeteren of wat we moeten uitleggen, zodat ook zij 100% tevreden worden. En wat betreft de positieve ervaringen die klanten geven, dat zorgt natuurlijk voor een enorme kick en een geweldige motivatie voor ons gehele team!

Deel Deel Deel Deel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *