We plaatsen een cookie voor Google Analytics om onze website te verbeteren

Met een cookie kun je advertenties personaliseren. Wij hanteren echter de strikte regels van de Autoriteit Persoonsgegevens. Surfgedrag houden we niet bij en we achtervolgen je ook niet met reclame.

Support krijgt support, ditmaal verwelkomen wij Wiebe!

Mijn naam is Wiebe Nijkamp, ik ben 24 jaar en ik woon in Enschede. Officieel ga ik vanaf 1 juli samenwonen met mijn vriendin. Eigenlijk eerst nog een weekje in Haaksbergen, maar dat is een lang verhaal, in ieder geval daarna dus in Enschede. Oorspronkelijk kom ik daar ook vandaan, dat is me tenminste altijd verteld. Nu ik er terugkeer leek het een goed moment voor een nieuwe uitdaging, zodoende ben ik vanaf 17 juni in dienst getreden bij Antagonist als medewerker op de Supportafdeling.

Nieuwe supportmedewerker: Wiebe Nijkamp

Ik heb een aantal jaren door KPN gezweefd, waaronder de technische helpdesk, de tweedelijns technische helpdesk, de leveringsafdeling (Multi Support Desk) en veelbellers- en escalatiedesk (Multi disciplinair team). Gaandeweg langs deze afdelingen heb ik veel geleerd en veel ervaringen opgedaan. En om mij verder te kunnen ontwikkeling vond ik het echter tijd voor een nieuw avontuur. Ik ging op zoek naar een nieuwe baan met nieuwe uitdaging.

Via een vriendin van mijn vriendin, die weer iemand kent die bij Antagonist werkt, kwam ik uit bij de vacature voor Customer Support. Deze functie sprak me direct enorm aan, mede omdat ik mij veel bezig houdt met computers, het bouwen van websites, (sinds een half jaar) het schrijven van een Android-applicatie (java – XML) en af en toe het spelen van games (dat hoort er natuurlijk ook bij ;)). Kortom, de technische kant van Customer Support sluit nauw aan op mijn persoonlijke interesses.

Daarnaast vind ik het direct contact met klanten erg plezierig en werk ik graag met mensen samen, om bijvoorbeeld een probleem op te lossen. Op sociaal vlak zet ik mij altijd maximaal in om voor de klant het onderste uit de kan te halen! Vanuit mijn eigen ervaringen weet ik dat ik me mateloos kan irriteren aan het omslachtige werken van sommige klantenservices; naar mijn mening zijn rechtstreekse lijnen ’the way to go!’

Verder ben ik op sociaal gebied ook actief als acteur, zanger en singer-songwriter. Mijn achtergrond qua opleiding ligt meer richting het onderwijs, maar tijdens mijn stages was ik altijd al bezig de ‘ICT-er’ uit te hangen in plaats van dat ik de kinderen les gaf.

Voor nu heb ik ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging en het contact, helpen en onderstenen van klanten. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor!

P.S. Wil je op de hoogte blijven van alle artikelen, updates, tips en trucs die verschijnen op ons blog? Dat kan! Via RSS, per e-mail, het liken op Facebook, het +1’en op Google+ of het volgen op Twitter.

Deel dit blog
Wiebe Nijkamp
Wiebe Nijkamp

Sinds de zomer van 2013 maakt Wiebe deel uit van de afdeling Customer Support. Hij houdt zich vooral bezig met spoedzaken en tweedelijns tickets. Z'n affiniteit met techniek en websites, evenals zijn eerdere werkzaamheden in de telecom maken hem een waardevolle aanvulling op het team.

Artikelen: 10

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Sterren Webhosting: 5 sterren uit 5.830 reviews

60.000+ webhostingpakketten actief
Bij de beste webhosters in MT1000 en Emerce 100