Antagonist jaaroverzicht 2012 in woord en beeld. Wij wensen jullie fijne feestdagen!

Voordat we het Antagonist jaaroverzicht 2012 presenteren, wensen we jullie allereerst prettige feestdagen! We hebben dit jaar veel geleerd en een hoop inspiratie opgedaan. Het aantal klanten, werknemers en diensten is gegroeid. Maar nog belangrijker: de relatie met onze klanten is versterkt.

We merken dat de betrokkenheid blijft groeien. Dat vinden we fantastisch en daarvoor willen we jullie bedanken. Het motiveert om nog beter ons best te doen, want ook in 2013 gaan we je niet teleurstellen. Er komt veel nieuws aan, waarmee we je zeker gaan verbazen!
Antagonist Jaaroverzicht 2012: Prettige feestdagen

Goede voornemens

Begin 2013 gaan we ons aanbod van diensten uitbreiden. We introduceren twee grotere webhostingpakketten, omdat de vraag naar meer opslagruimte en dataverkeer blijft stijgen. Ook deze pakketten gaan we boordevol extra’s stoppen en tegen een scherpe prijs aanbieden. En dit is slechts één van onze goede voornemens; er gaan nog velen volgen.

De nieuwe webhostingpakketten bevatten een unieke nieuwe feature. Wat? Dat blijft nog even geheim, maar hier is alvast een voorproefje.

Antagonist jaaroverzicht 2012

Voor Antagonist is 2012 een spannend en succesvol jaar geweest. We hebben de tijd genomen om eens goed te bekijken waar we nu staan. Maar wat is er dan allemaal gebeurd? Tijd voor een korte terugblik. Bij deze presenteren we het Antagonist jaaroverzicht 2012 in woord en beeld.

• Dit jaar hebben we een 100% up-time van ons netwerk gehad :D!
  • De officiële opening van ons nieuwe kantoor heeft plaatsgevonden.
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: nieuwe werknemersOns team is gedurende het jaar versterkt met een aantal nieuwe werknemers.
    • Jan-Jelle (support)
    • Niels (stagiair systeembeheer)
    • Jeroen (marketing)
    • Wander (development)
    • Ivo (systeembeheer)
  • Aan al onze klanten hebben we IPv6-adressen uitgedeeld.
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: taartEr is aardig wat taart door ons gegeten. Een zeer goede ontwikkeling die we in 2013 graag voortzetten :D!
  • We hebben onze 60.000ste klant mogen verwelkomen. En we hopen dat er nog velen volgen.
  • Apple trok de stekker uit MobileMe, wij boden een oplossing.
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: minister De JagerWouter ging op de Universiteit Twente in gesprek met minister De Jager.
  • We zijn veel in de media geweest, onder andere: Het Financieele Dagblad, TwenteVisie, RTV Oost, de Barneveldse Krant, de Twentse Courant Tubantia, Management Team, Tweakers.net, Slashdot.org, etc.
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: Deloitte Technology Fast50 Awards 2012Deloitte nomineerde ons voor de Technology Fast50 Award 2012, met als resultaat Blackjack: een 21ste plek. In de top 500 van Europa behaalden we maarliefst een 154ste positie.
  • We hebben Alles-in-één Domeinnamen gelanceerd. Een domeinnaam registreren of verhuizen zonder webhostingpakket is nu mogelijk.
  • Eenvoudig Verlengen is als nieuwe service geïntroduceerd. Als jij dat wilt, verlengen we jouw webhosting en domeinnamen automatisch op het juiste moment.
  • Naast iDeal kunnen klanten binnenkort ook van diverse andere betalingsmogelijkheden gebruik maken.
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: uitreiking van de FD GazellenHet Financieele Dagblad nomineerde ons voor de FD Gazelle Award 2012. In Overijssel waren we het op één na snelst groeiende bedrijf.
  • We hebben een nieuw systeem geïntroduceerd, dankzij een door ons zelf ontwikkelde technologie. Het detecteert beveiligingsgaten in websites, om ze vervolgens automatisch te repareren. Het werd in diverse media gecommuniceerd.
  • Op 5 december hebben we af en toe rijmsupport toegepast. Daarmee hebben we een enkeling verrast.
  • Ons weblog wordt steeds beter gelezen. We plaatsen met een hogere frequentie nieuwberichten, tips, handleidingen, etc. Tevens hebben we meer (gast)schrijvers gehad. Als nieuwkomers hebben Taco, Mieszko, Niels en Jeroen in 2012 het een en ander geschreven.
  • Als “bedrijfsuitje” zijn we op vrijdag 14 december naar de kerstmarkt in Münster gegaan. Het was supergezellig!
    Antagonist Jaaroverzicht 2012: bedrijfsuitje kerstmarkt
  • Voor onze servers introduceren we DNSSEC. Dat verhelpt een aantal kwetsbaarheden, waardoor de ‘bewegwijzering’ van het internet veiliger wordt.
  • De handleidingen en de interfaces eromheen zijn verbeterd. Vragen en informatie over webhosting, domeinnamen, e-mail, websites en nog veel meer? Bekijk de ondersteuningspagina van onze website!
  • Antagonist Jaaroverzicht 2012: einde van de wereldNu nog even afwachten of de aarde op 21 december vergaat… 😉 We gokken erop dat alles goed komt. Onze servers zijn in ieder geval up-to-date, helemaal nu alles voor ‘High Availability’ is ingericht. Wij zijn klaar voor 2013!

Tot volgend jaar!

Tot zover het jaar 2012 vanuit het perspectief van Antagonist. Al met al een veelbewogen jaar, waarvan we enorm hebben genoten. Namens het gehele team van Antagonist wensen we jullie nogmaals fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013. Tot volgend jaar, het jaar dat voor ons geen limieten meer kent en waar wij nog verder gaan met verbazen!

Vriendelijke kerstgroeten,

Wouter, Jochum, Ralph, Jelmer, Erwin, Erik Jan,