Privacy, wat gebeurt er met jouw gegevens?

Privacy: hoe we bij Antagonist omgaan met jouw gegevensPrivacy is een onderwerp dat de laatste tijd regelmatig in het nieuws is geweest. Denk hierbij aan de afluisterpraktijden van de NSA, het lekken van creditcard-gegevens en om het dichter bij huis te brengen het Elektronisch Patiënten Dossier. Het doorontwikkelen van technologieën gaat in zo’n razendsnel tempo, dat regels omtrent privacy het soms niet bij kunnen houden. Daarbij geef je snel je gegevens weg, omdat het simpelweg gevraagd wordt.

“Het maakt mij niets uit, ik heb niks te geheim te houden.”

Zo ook met de big data collection van bijvoorbeeld Facebook en Google. Je mag ‘gratis’ gebruikmaken van hun diensten, in ruil voor je gegevens, interesses, etc. Maar wat er precies mee gebeurt is voor velen onduidelijk. Is het erg dat jouw gegevens op deze wijze worden gebruikt? De één vindt van wel en de ander maakt het niet zoveel uit.

“Jazeker, ik heb iets heel groots te verbergen, namelijk mijn privacy.”

Overheden doen hun best om wetgevingen hieromtrent up-to-date te houden, maar tasten soms in het duister of lopen achter de feiten aan. Want wat mag nu wel en wat niet mag? Het soort informatie dat instanties als Google en Facebook beheren, verzamelen en analyseren is erg verschillend. Echter, de basisvraag blijft hetzelfde: welke gegevens worden er van mij verzameld en wat gebeurt er allemaal ermee?

Privacy bij Antagonist

Bij Antagonist staan privacy en de veiligheid van jouw gegevens hoog in het vaandel, zodoende zien we erop toe dat ons privacybeleid streng wordt nageleefd. Wij zullen je informatie nooit zomaar delen met derden of publiekelijk toegankelijk maken. Dit kwam ook naar voren in een onderzoek van Bits of Freedom, de waakhond voor privacy en vrijheid op het internet. Antagonist kwam was de enige van de tien onderzochte hostingproviders die een duidelijk en correct verwijderings- en privacybeleid voerden.

Privacy: Bits of Freedom onderzoek Antagonist

Wet Bescherming Persoonsgegevens, wat is dat?

De Wet bescherming persoonsgegevens beschermt je privacy. In de WBP staat wat er allemaal wel en niet mag en wat je rechten zijn als jouw gegevens toch worden gebruikt. Je hebt bijvoorbeeld het recht op informatie en inzage in al je gegevens en het recht op verzet tegen gebruik van deze gegevens. Meer informatie kun je vinden op de website van de Rijksoverheid.

Wat gebeurt met je gegevens?

Als je een webhostingpakket of domeinnaam wilt registreren, dan wordt er om je persoonsgegevens gevraagd, zodat duidelijk wordt wie de rechtmatige eigenaar wordt van hetgeen is aangevraagd. Zoals gezegd, worden deze gegevens uitsluitend gebruikt ten behoeve van onze dienstverlenging. Denk hierbij aan belangrijke statusmeldingen omtrent jouw website, een verlenging die eraan zit te komen of wanneer iets dreigt mis te gaan.

Welke gegevens komen op internet?

Toch komen er gegevens van jou of je bedrijf op internet, wanneer je een domeinnaam registreert. Deze komt namelijk op naam van de houder te staan. Via SIDN, de landelijke toezichthouder en verstrekker van de .nl-domeinnaam, kun je de gegevens van een .nl-houder opvragen. Het gaat dan om de naam en het e-mailadres, meer niet. Voor .com-domeinnamen geldt in principe hetzelfde. Echter, is de informatieverstrekking van houders met een .com-domeinnaam ietwat uitgebreider.

Privacy: je gegevens zijn veilig bij Antagonist

We blijven ons best doen

Wij beschermen je privacy en behandelen je gegevens conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Zo worden jouw gegevens uitsluitend gebruikt om de dienstverlenging zo soepel en eenvoudig mogelijk te laten verlopen. We willen immers graag onze producten en diensten blijven verbeteren en de feedback van onze klanten is daarin een belangrijk onderdeel.

P.S. Wil je op de hoogte blijven van alle artikelen, tips en trucs die verschijnen op ons blog? Dat kan! Rechts bovenin via RSS, e-mail, het liken van onze Facebook-pagina of het volgen op Twitter.

Beveiligingslek Heartbleed gevonden in OpenSSL, maar wat nu?

Beveiligingslek OpenSSL: logo HeartbleedBegin deze week werd bekendgemaakt dat er een groot beveiligingslek in OpenSSL zit, genaamd de ‘Heartbleed bug’. Sindsdien doen allerlei alarmerende verhalen de ronde. Tienduizenden websites zouden onveilig zijn, waardoor het mogelijk is dat grote hoeveelheden privacygevoelige informatie openbaar is gemaakt. Om erger te voorkomen zou iedereen zijn wachtwoorden moeten veranderen! Maar belangrijker nog, bewaar de rust en raak niet in paniek.

Wat doet de Heartbleed bug?

OpenSSL wordt als encryptietechnologie gebruikt om het internetverkeer tussen servers en websites te versleutelen. Hierin is een bug ontdekt die al ruim twee jaar aanwezig blijkt te zijn. De fout zit in een extensie van de versleutelingstechnologie, die door programmeurs ‘Heartbeat’ wordt genoemd, vandaar de naam ‘Heartbleed’. Door deze bug kunnen kwaadwillenden een pakketje sturen naar de server, die vervolgens een pakketje met informatie terugstuurt. Normaal is deze beveiligd en afgesloten, maar dat kan nu worden omzeild. Hoe dit exact in z’n werk gaat, wordt briljant uitgelegd door een illustratie van XKCD.

Beveiligingslek OpenSSL: uitleg hoe Heartbleed werkt

Hoe is Heartbleed ontstaan?

Het lek is in maart 2012 ontstaan, doordat programmeur vergeten is een variabele toe te voegen. De bug werd door hem over het hoofd gezien, terwijl hij juist werkte aan een aantal verbeteringen voor OpenSSL. Zodoende werd de fout tegelijkertijd actief met talloze bugfixes en nieuwe functies die hij toegevoegde. In één van de nieuwe functies miste hij de validatie van een variabele. Zo blijkt uit een interview met de verantwoordelijke programmeur.

Verder lezen

Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor de klantenservice van Antagonist

In mijn vorige artikelen schreef ik over het aannemen van personeel en het inwerken van nieuwe collega’s. In deze blog wil ik graag doorgaan op het personeelsbeleid van Antagonist, en dan specifiek de customer-service-afdeling. Ik wil graag meer vertellen over waar we precies naar kijken, als het gaat over het beoordelen en het functioneren van collega’s. Wat gaat goed, wat gaat minder en vooral hoe kan de medewerker zichzelf op een prettige wijze verbeteren. Persoonlijke ontwikkeling staat namelijk hoog in het vaandel bij Antagonist. 

Beoordelingsgesprek: Fokke en Sukke over De Vries

Maandelijkse KPI-gesprekken

Elke maand heb ik een individuele bespreking met de customer-service-medewerkers. Hier worden een aantal kwantitatieve en kwalitatieve factoren besproken. Deze worden KPI’s genoemd, oftewel Kritieke prestatie-indicatoren (Engels: key performance indicators). Aan de hand van deze KPI’s wordt het functioneren van mijn collega’s beoordeeld.

Kwantitatieve factoren

Voor de kwantatieve factoren kijken we naar het volgende:

  • First Time Right (FTR): Hoe vaak is er in één keer een juist en volledig antwoord gegeven?

  • Klantwaarderingen: Hoeveel rode, gele en groene smileys zijn er gegeven?

  • Het aantal tickets per uur: Hoeveel tickets per uur zijn er beantwoord?

Het evenwicht tussen deze factoren is erg belangrijk en kan verschillen per collega. Voor al deze kwantitatieve factoren zijn per collega bepaalde targets afgesproken die elke maand worden besproken. Zo kan gekeken worden of er aan deze targets wordt gehouden en waar mogelijk ruimte voor verbetering is. Door een directe en praktische begeleiding kan de customer-service-medewerker zichzelf verbeteren, waardoor uiteindelijk ook de algehele dienstverlening van Antagonist wordt verbeterd!

Beoordelingsgesprek: klantenservice

Verder lezen

Ernstig beveiligingslek in WordPress gedicht

Vandaag is een belangrijke patch uitgebracht, waarmee een kritiek beveiligingslek in WordPress wordt gedicht. Kwaadwillenden konden door deze ernstige kwetsbaarheid zichzelf toegang verschaffen via een nagemaakt authenticatie-cookie.

WordPress updaten: ernstig beveiligingslek in WordPress gedicht

Gebruikers van het immens populaire contentmanagementsysteem kunnen het lek eenvoudig dichten door WordPress te updaten naar versie 3.8.2. WordPress is automatisch bijgewerkt voor wie dit heeft ingesteld. Voor wie dit niet heeft ingesteld, raden wij sterk aan om zo snel mogelijk de update uit te voeren. Hoe je dit precies doet, kun je verderop in dit artikel lezen.

Het onlangs ontdekte beveiligingslek is niet alleen in versie 3.8 van WordPress aanwezig, maar ook in versie 3.7, en in een vroege versie van 3.9 – waarvan de officiële introductie pas volgende week moet plaatsvinden. WordPress heeft inmiddels voor al deze versies updates uitgebracht, die het lek dichten.

WordPress 3.8.2

WordPress geeft aan zelf de kwetsbaarheid te hebben gevonden en is zodoende met versie 3.8.2 gekomen, die nog eens drie kleinere lekken dicht en negen bugs herstelt. Een patch helpt kwaadaardige requests bij pingbacks onschadelijk te maken, een mogelijkheid om SQL-injecties uit te voeren is verholpen, en een mogelijkheid om cross-domain scripting via de Plupload-bilbliotheek uit te voeren is onschadelijk gemaakt.

WordPress updaten: WordPress logo

De patch voor het lek in de authenticatiecode heeft de naam CVE-2014-0166 gekregen. Meer informatie kun je vinden op de officiële pagina van WordPress.

Verder lezen

Memes, wat is de kracht ervan en waar moet een succesvolle meme aan voldoen?

Meme: bad luck BrianIn een vorig artikel hebben we kort gesproken over het principe van een ‘meme’ en wat het is. De zogenaamde memes (uitspraak: miems), zijn stukjes cultuur die snel en gemakkelijk verspreid, gedeeld en geconsumeerd worden via een medium, zoals het internet. Denk hierbij bijvoorbeeld aan plaatjes met tekst, een filmpje of een andere vorm van een ‘internet-fenomeen’.

Het concept van een meme bestaat al erg lang, maar pas in de afgelopen jaren wordt er met een bredere blik gekeken naar hoe men precies omgaat met het delen van informatie op het internet. Wat zit er precies achter de ‘like & share’? Wanneer deelt iemand een afbeelding met zijn vriendenkring, en wanneer niet, en hoe kan die informatie gebruikt worden, bijvoorbeeld om ons internetgedrag te analyseren of om een product naam te geven?

De toepasbaarheid van memes

In dit artikel wordt de toepasbaarheid van memes uitgelegd. Dus waar en wanneer kun je gebruik maken van een meme om het gewenste resultaat te bereiken en te versterken? Memes hebben namelijk een aantal kenmerken die het erg interessant maken om ze voor bepaalde doeleinden in te zetten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gebruik van memes voor het verspreiden van een boodschap of een idee; een principe dat voor bijvoorbeeld reclame, marketing en voorlichters erg veel waarde heeft.

Verder lezen

Online bijverdienen met je website of blog!

Heb je ooit nagedacht over online bijverdienen en de mogelijkheden daarvoor, door bijvoorbeeld een onderneming via internet te starten? Maar heb je echter geen idee hoe je dit kunt opzetten? Eerder schreef ik over het beginnen van een webshop, maar naast de verkoop van producten of diensten, zijn er ook nog diverse andere mogelijkheden. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden, in dit artikel ga ik op de basis voor online bijverdienen in. Je kunt namelijk op een relatief eenvoudige wijze een leuk zakcentje bijverdienen, met behulp van je website en wat doeltreffende advertenties.

Online bijverdienen met je website!

Let op: allereerst is het belangrijk om te beseffen dat niets zomaar komt aanwaaien! Wil je online iets bereiken, dan zul je net als in het ‘echt’, de handen uit de mouwen moeten steken. Er zijn een aantal opties om online te verdienen, in dit artikel behandel ik de basis voor het tonen van reclame en advertenties met behulp van Google AdSense.

Online bijverdienen met Google AdSense

Een veelgebruikte methode door webmasters is het genereren van een passief inkomen door middel van het tonen van advertenties op een website. Het gebruik van Google AdSense is zeer aantrekkelijk, vanwege de simpliciteit in de uitvoering. In principe kun je een stukje code implementeren en je bent klaar om online geld te verdienen.

Hoe werkt het?

Google bevat een ruim netwerk van adverteerders, je kunt hier als bedrijf of organisatie aan deelnemen via Google AdWords. We hebben ze allemaal wel eens gezien, de gesponsorde links boven en rechts naast de organische zoekresultaten in Google. Echter, dit is slechts één functie van AdWords. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om advertenties te plaatsen in het zogeheten displaynetwerk van Google, dat gekoppeld is aan AdWords.

Het verschil tussen AdWords en AdSense

Wanneer je geld wilt verdienen krijg je te maken met AdSense, de andere kant van AdWords waarop advertenties worden weergegeven. Als je hiervan gebruik gaat maken, dan biedt je de mogelijkheid aan om reclame van de bedrijven die zijn aangemeld bij AdWords te tonen op jouw website. Dit gaat overigens volledig automatisch en wordt gebaseerd aan de hand van een aantal factoren, waaronder de cookies van een gebruiker, metadata, en het onderwerp van je website.

Online bijverdienen: AdWords Vs. AdSense

Iedere advertentie die getoond wordt op jouw website kan per persoon verschillend zijn. Doordat er informatie uit de cookies van de gebruiker wordt gehaald, kunnen er automatisch doelgroepgerichte advertenties worden getoond, waardoor de desbetreffende persoon eerder op een dergelijke advertentie zal klikken.

Verder lezen

Van WordPress.com naar WordPress.org in eigen beheer. Eenvoudig je blog verhuizen!

Voor wie kennis wil maken met WordPress, is WordPress.com een leuk kanaal om het een en ander uit te proberen. Je kunt een gratis account aanmaken, daarvoor krijg je een ‘jouwnaam.wordpress.com’-adres en de mogelijkheid om de basic features van WordPress te ontdekken. Dus als je erover denkt om te beginnen met bloggen, en je bent benieuwd naar WordPress, dan kun je op WordPress.com een simpel (test)-blog starten en ervaring opdoen met de functionaliteiten ervan.

Van WordPress.com naar WordPress.org!

Als je naar verloop van tijd besluit om serieuzer te gaan bloggen, dan leert de ervaring dat vele bloggers al gauw verlangen naar iets met meer mogelijkheden. Je wilt immers een professionele look en zelf graag de controle en het beheer hebben over je artikelen en gegvens. Kortom, een succesvol blog wil je in eigen beheer. Een overstap van WordPress.com naar WordPress met een unieke domeinnaam en een eigen webhostingpakket lijkt dan logisch, want er zij nogal wat beperkingen op WordPress.com. Hieronder vind je een lijstje met de belangrijkste punten die je moet weten over WordPress.com.

Wat je moet weten over WordPress.com

  • Geen eigen domeinnaam. Je krijgt weliswaar een gratis ‘jouwnaam.wordpress.com’-adres, maar buiten dat het onprofessioneel staat, is het ook nog eens funest voor de vindbaarheid van je website. Een pakkende domeinnaam blijft immers beter hangen, maar wordt ook beter gevonden door een zoekmachine als Google beter!
  • Weinig keuze in WordPress themes. Je kunt maar een paar themes installeren bij WordPress.com. De inhoud is belangrijk, maar het oog wil ook wat. Uiteindelijk wil je een unieke look hebben voor je blog.
  • Plug-ins zijn niet mogelijk. Een groot minpunt, want met de vele duizenden gratis plug-ins die inmiddels beschikbaar zijn, kun je in een handomdraai bijzonder veel extra functionaliteiten geven aan je website.
  • Extra’s zijn duur bij WordPress.com. Een simpele upgrade kost op z’n minst € 80,- (excl. domeinnaam à € 21,-) per jaar, en daar krijg je niet heel veel voor.
  • Er worden advertenties op je blog geplaatst. Onder je berichten of op je blog kan WordPress advertenties plaatsen. Wat voor advertenties? Daar heb je geen controle over.
  • Geen ruimte om video’s te plaatsen. De mogelijkheid om video’s te hosten is er niet, want het is niet toegestaan om deze op je account te plaatsen.
  • Zelf adverteren mag niet. Begint je blog een beetje te lopen en heb je een leuk bezoekersaantal, dan kun je qua advertenties daar niks aan verdienen. Je mag namelijk zelf geen advertenties plaatsen.
  • Jij bent niet de eigenaar. Misschien nog wel het allergrootste nadeel, jij bent niet de eigenaar van je blog. Uiteindelijk komt het erop neer dat Automatic (eigenaar van WordPress.com) de baas is. Jouw blog valt onder hun beheer, zodoende hebben zij alle controle, dat ook in voorwaarden staat beschreven.
  • Niet voor bedrijven. Wil je een blog of een site voor je business, dan is WordPress.com niet geschikt, e-commerce is immers niet mogelijk. Om je als bedrijf professioneel te profileren op het internet, wil je dit goed geregeld hebben met een domeinnaam en webhosting in eigen beheer.
  • Beperkt te optimaliseren. Misschien in het begin nog niet zo belangrijk, maar uiteindelijk wil je jouw blog zoveel mogelijk optimaliseren en dan blijf je op WordPress.com al gauw steken. Qua snelheid, de vindbaarheid (SEO), het uiterlijk, social-media-integratie, en diverse andere features om van jouw blog een succes te maken.

Maak je geen zorgen!

Vooraf wordt nog wel eens gedacht dat WordPress in eigen beheer veel meer werk is, maar dat is niet zo. Ja, je zult er zelf iets meer voor moeten doen, maar dat is logisch want jij bent nu de baas. Wat je ervoor terugkrijgt weegt niet op tegen het kleine beetje meer werk.

Verder lezen

Vragen stellen: tips om sneller antwoord te krijgen van de helpdesk!

Iedereen die wel eens een e-mail met een vraag naar de Support-afdeling van Antagonist heeft gestuurd, zal de drie smileys onderaan onze reacties voorbij hebben zien komen. Door middel van dit systeem proberen wij te achterhalen hoe tevreden of juist ontevreden onze klanten zijn met de door ons gegeven antwoorden. Logischerwijs hebben onze Support-medewerkers andersom natuurlijk niet de mogelijkheid om een smiley te geven, wanneer klanten vragen stellen aan ons.

De juiste vragen stellen

Wanneer klanten vragen stellen, dan zou het vreemd zijn om aan te geven in welke mate wij tevreden zijn over de gestelde vraag van een klant. Toch ligt de basis voor een goed antwoord in veel gevallen bij diegene die de vraag stelt. Een goede vraag stellen is belangrijk en helpt enorm bij het snel oplossen van het probleem. Het bevat een duidelijke omschrijving van het probleem en biedt de juiste informatie. Maar hoe kun je precies de juiste vragen stellen, die ervoor zorgen dat je een zo goed mogelijk antwoord terug kan verwachten? In deze blog staan enkele tips die je hierbij kunnen helpen.

Vragen stellen: hoe stel ik je juiste vragen?

Vragen stellen, wees concreet

Met enige regelmaat zien wij e-mails voorbij komen waarbij we ons soms achter de oren moeten krabben om te achterhalen waar precies het probleem zit en wat er opgelost moet worden. Vaak is het antwoord eenvoudig en het probleem dus snel op te lossen, maar gaat er tijd verloren in het ontcijferen. Aan de hand van een voorbeeld laat ik je het verschil zien. Puzzel je even mee?

Voorbeeld 1

Allereerst een voorbeeld waarin het lastig is voor ons om te bepalen wat er precies aan de hand is.


Onderwerp: werkt niet

Hallo,

Ik kan niet verder met mijn website, hij doet het niet.
Ik kom er niet op. Wat moet ik doen?

Groeten, Jan

Voorbeeld 2

In deze e-mail wordt het probleem een stuk duidelijker uitgelegd, zodoende kunnen we direct het juiste antwoord sturen, zonder verder te vragen.


Onderwerp: inlog vergeten DirectAdmin ditwerknietmeer.nl

Dag,

Ik ervaar momenteel een probleem met mijn website
‘www.ditwerktnietmeer.nl’.

Het zit 'm in dat ik niet meer kan inloggen op
DirectAdmin. Ik krijg het inlogscherm wel te zien,
maar er wordt aangegeven dat de inloggegevens niet
meer juist zijn.

Dit probleem is gisteren ontstaan. Is er een bepaalde
mogelijkheid om dat wachtwoord te herstellen?

Groeten, Piet

In dit geval is het niet moeilijk om te zien welke e-mail de meeste informatie bevat en een duidelijke omschrijving van de situatie weergeeft. Bij de eerste e-mail is het gissen waar de klant precies problemen mee heeft. Tevens is het de vraag of de problemen te maken hebben met de website, Mijn Antagonist, DirectAdmin, of een ander systeem dat wordt gebruikt.

Verder lezen

Een backup maken, simpel en snel, om ongelukkige foutjes te herstellen!

Het zal je maar gebeuren, het per ongeluk verwijderen van je weblog of website, ineens is alles weg. Je website waar je zoveel tijd en energie in hebt gestoken, helemaal verdwenen. Al je artikelen, reacties, likes, etc. door een kleine fout weg. “Dat gebeurt mij toch niet, want ik let goed op en verwijder nooit zomaar wat”, zul je denken. “Ik heb geen backup nodig”, en juist daar schuilt het gevaar.

Backup maken: website per ongeluk verwijderd

Iedereen maakt fouten!

Een foutje zit namelijk in een klein hoekje, iedereen maakt ze en dat is ook helemaal niet erg. Met enige regelmaat zien we dat er toch per ongeluk ongewenst inhoud van een website wordt verwijderd, of een update die misgaat, of een aanpassing die niet meer te herstellen is. Hoe kan je voorkomen dat je geheel opnieuw moet beginnen en hoe doe je dit zo snel mogelijk?

Een backup maken kan op twee manieren

Binnen onze pakketten bestaan er twee mogelijkheden om backups te maken en ervoor te zorgen dat er een backup teruggezet kan worden, mocht er per ongeluk iets misgaan. Veel van onze klanten maken gebruik van de mogelijkheden om via Installatron een CMS te installeren voor het eenvoudig maken en beheren van een website. Eén van de meest gebruikte pakketten is bijvoorbeeld WordPress, maar ook Joomla en Drupal zijn populair. Wat velen niet weten is dat binnen Installatron de mogelijkheid bestaat om eenvoudig een automatische backup in te stellen, en wanneer nodig deze snel en makkelijk terug is te plaatsen.

Verder lezen

Website optimalisatie: van 10 naar 150 bezoekers per dag!

Een website online zetten wordt tegenwoordig steeds eenvoudiger, toch hebben nog veel mensen problemen met het verkrijgen van bezoekers. Het verkrijgen van bezoekers hoeft niet al te moeilijk te zijn, zelfs zonder linkbuild-technieken kun je een heel eind komen met website optimalisatie.

Website optimalisatie: meer traffic

Hieronder laat ik een voorbeeld zien van een website die binnen drie maanden van tientallen bezoekers naar honderden bezoekers per dag ging, zonder gebruik te maken van linkbuilding.

Wat is linkbuilding

Linkbuilding is het aanleggen van links richting je website. Er bestaan verschillende methodieken en het komt erop neer dat je website belangrijker wordt, wanneer andere websites richting jouw website linken. (Natuurlijk is het allemaal iets complexer wanneer je echt goed wilt scoren op verschillende termen.) Stel je hebt website X en er is een website Y in dezelfde branche, dan krijg je een betere waardering wanneer op website Y een link van website X staat.

Linkbuilding is tijdrovend

Veel mensen hebben geen tijd voor methodes zoals linkbuilding, want het is een tijdrovend werkje om een sterk en betrouwbaar linkprofiel op te bouwen. Linkbuilding zorgt ervoor dat je de SERP (Search Engine Result Pages) van de zoekmachine gaat beïnvloeden, maar wanneer je traffic wilt genereren dan zijn er een aantal andere mogelijkheden die ook goed scoren.

Veel websites behalen niet meer dan tientallen bezoekers per dag, maar wat is dan de sleutel tot een succesvolle website?

Verder lezen